Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på festbyen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle flittige Aminoer.

Jeg vil blive rigtig glad, hvis I ville kigge på min side festbyen.dk

Vi sælger bl.a. engangsservice til temafester for børn.

Jeg vil gerne have kommentarer til det hele, design, produkt udvalg, stavefejl osv. osv.
Vi er lige gået i luften i dag, og har rettet stavefejl de sidste 2 uger, og der er helt sikkert smuttet nogle.

På forhånd tak for hjælpen.

Peder

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder,

Nu er det selvfølgelig en smagssag.. Men generelt følger jeg at designet virker gammelt/uddateret? 

Lidt lysere lyserøde bjælker, og mindre høj "læg i kurv"-knap er det første jeg ville fikse, hvis det var op til mig?

Grundlæggende så føler jeg ikke at temaet passer super godt til de produkter i sælger...

Vh,
Caspar

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caspar.

Jeg takker for feedback, og beder dig uddybe lidt for mig:

Når du skriver gammelt/uddateret, hvad er det så der får dig til at nå den konklusion?

Hvad gør at temaet ikke passer til vores produkter.

Jeg sætter virkelig pris på alt det feedback du kan komme med, så bare skyd løs :-)

Peder

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder,

For at få noget at sammenligne med, klikkede jeg et par af dine konkurrenters hjemmesider frem! :) Dvs. tanker var at jeg kunne sige, se! Se sådan her synes jeg det skal se ud..

Jeg kiggede på de første 5-6 hjemmesider der kom frem, når man søger festartikler..

Og i forhold til hvad jeg så dér, vil jeg sige, at det som du har, er klart det bedste! :)

Men jeg havde dog alligevel skruet lidt ned for de mørke skygger i de lyserøde bjælker. Og jeg havde gjort Læg-i-kurv-knappen mindre i højde, hvis det var op til mig?

Ellers er du rimelig godt med "I forhold til dine konkurrenter!" :)

Vh,
Caspar

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder

Jeg synes personligt at I skal overveje brugen af farverne på shoppen. Billederne og farvevalget i menuer og andre grafiske elementer gør det meget rodet. Jeg synes det er rigtig fint med fængende produktbilleder til kategorierne, dog synes jeg det tager overhånd i relation til at designet også fremstår meget farverigt. Prøv med et mere stilrent design. 

Ekstra indspark: Fortæl HVORFOR jeg skal signe op på jeres nyhedsbrev. Det er sjælendt nok at skrive "Tilmeld nyhedsbrev". Skriv evt. "Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% på din næste ordre". eller lign. 

Held og lykke med shoppen :-) 

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sgu meget fed - synes dog også du mangler lidt tekst - og måske lidt historier til at holde siden i live. Fint hvis det er rent salg - men lidt om hvorfor bruge jer i stedet for netto:) Artikler om hvordan man holder en god børnefødselsdag. Tjeklister der er nemme at printe - til din børnefest. Sjove ideer til en god fødselsdagsest i forskellige kategorieraldersgrupper. Konkurrence på FB om bedste ide - så kommer der også mange ind på siden. Ja skud fra hoften - du bruger bare løs - eller du kan kontakte mig for andre sjove ideer og vinkler - jeg er ret billig som du kan se haha - gratis råd tæt på midnat;)

Alt held og lykke

Thomas Bergmann Krogh 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder,

Ved en hurtig gennemgang så synes jeg det ser fornuftigt ud.
Produkterne er til at finde, min vej til kurven og frem til betalingen er problemfri og I har beskrivelser på alle de produkter jeg fandt.

Jeg oplevede dog at siden var en smule langsom mellem siderne. 
Her er Google's test af hastigheden, samt nogle elementer som I måske skulle undersøge: Google PageSpeed

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

er der nogle der har forslag til, hvordan jeg skal få tekst på siden.

blog kunne være en løsning, men er det ikke lidt "sidste år" :-)

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men selv bloggen er lidt last year så er siden jo lidt 1980-agtig, så det er jo et skridt fremad:) smiler 

Jeg synes blog er meget godt fordi du hvis du kommer op på søgeordene netop sælger ideerne til jeres varer. I kan køre konkurrence på FB om hvem der er har den bedste ide til en børnefødselsdag med jeres produkter og bruge de mange forslag til at strikke en masse artikler sammen. Vinder kunne jo få udstyr til en fest. Hvis det er i København kan jeg da godt sponsorere et par børnesumodragter til låns en dag til 100 kr. Det er lidt under prisen:) 

Nå bare forslag - use or don´t - just do it 

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Sienna Company Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil personligt altid lede efter en webshop der leverer til GLS Pakkeshop, da jeg har for mange dårlige oplevelser med Post Danmark og de trænger til noget konkurrence på pakkeleveringen. Jeg tror ikke jeg er den eneste der foretrækker GLS, men det er ret individuelt og lidt en smagssag. 

Udover det ser din shop meget god og simpel ud.

Hilsen Sami.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)