Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. patent og salg af ide (app udvikling)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg har fået en rigtig god ide, hvis jeg selv skal sige det! ;)

Mine spørgsmål lyder som følger:

1: Skal man tage patent for at udvikle sin ide?

2: Hvordan kommer man ud af stepperne med sin ide? Hvem skal der tages fat i, investorer eller andet?

- I det hele taget, hvor starter man? Er der et sted for iværksættere hvor man kan få hjælp til opstart, og hvordan sikre man sig at ens ide ikke bliver stjålet under opstartsfasen ..

Mvh Mikkel Salling

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel du kunne evt. Tage kontakt til dit lokale vækst hus og bare husk på at en ide er intet værd i sig selv men når du så får udført ideen så bliver der helt sikkert en masse penge til dig og hvilke kompetencer har du egentligt selv, og det er ihvertfald ikke nødvendigt at tage patent på en app-ide (det tror jeg faktisk slet ikke man kan) men lad os nu se hvad eksperterne siger til det og faktisk så findes der også noget som hedder en Nda og det står non disclosure agreement og sådan en bør du nok anskaffe dig inden møde med programmør (etc.) by the way jeg håber at din ide er en app som gør det mindre irriterende at skrive kommentarer på et forum på mobilen

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet ja: Din opfindelse skal være: 1 ny 2 opfindelshøjde 3 virke Kontakt mig på info@ludvigsenpatent.dk, eller 30319135, se os på www.eneret.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)