Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er det snart jul - er du klar?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg oplever hvert år, typisk omkring 1. november, at mange pludselig kommer i tanker om, at de jo også lige skal have gjort noget ved det der SEO op til jul. De ringer så til mig og vil gerne optimeres. Men der er det for sent! SEO tager tid og det hjælper ikke noget at gå igang 14 dage før høj-sæsonen starter. 

Du skal igang nu! Det er ikke et sekundt for tidligt.

Jeg har derfor skrevet et lidt længere indlæg med 5 gode SEO tips (well, faktisk 6 - det er jo snart jul, så der røg en ekstra lille gave med) til, hvordan du nu - hvor der er under 5 måneder til jul, kan optimere til website, så du også kan få en fair share af julesalget.

God jul :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for et godt indlæg. Jeg forsøge mig faktisk med et indlæg vedr. gaver til hende for en uges tid siden, netop som til forberedelse til julen. Jeg tænker at gøre det mere målrettet mod julegaver når tiden nærmer sig, da jeg synes det vil være lidt sært at skrive om julegaver her i sommervarmen, og så løbende bygge links tild det.

/Nicolai

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan godt skaffe links til en juleside allerede nu, men det er klart lettere, hvis du vinkler artiklen, så den netop tager udgangspunkt i hvor vi er nu - midt i sommeren. Det har f.eks. gjort med mit indlæg, der jo handler om, at det er nu man skal igang med jule-SEO. Prøv at finde en vinkel på dit, der også har en sådan tidsperspektivering med, så hjælper det :-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er sjovt at julen stadig kan komme som en overraskelse for folk, og det at planlægge stadig kan være en konkurrencefordel :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)