Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro: Er deres servere nede lige nu?

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 20:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mjoe måske ikke lige at det var en plastic-dims, men de skrev på deres twitter at det var defekt modul ved generatoren.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 20:38 | Låst

Lindblad1:

Ja den del fik kunder da ikke lige fremlagt ???? Spændende 

Dims = Defekt relæ i vores generator
Eller hvilken del mener du?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 20:42 | Låst
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44 | Låst

Tænker bare på den form for journalistik der bliver skrevet på.

det for det til at lyde som om i min optik at det hele var ved at sprænge.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 20:46 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lindblad1:

Tænker bare på den form for journalistik der bliver skrevet på.

Ingen kommentar ;)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47 | Låst

I gør et solid job :-) Basta

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:02 | Låst

Lindblad1:

Ja den del fik kunder da ikke lige fremlagt ???? Spændende 

Lindblad1:

Tænker bare på den form for journalistik der bliver skrevet på.

Hvis du nu ellers gad læse hvad Unoeuro selv har meldt ud officielt i deres Server Incident, som de linker til fra både twitter, amino, facebook m.v., så skrev de selv følgende: "samtidig var der risiko for at fejlhåndtering af situationen kunne lede til en eksplosion i datacenteret (som de professionelle sagde), hvilket selvfølgelig ville være katastrofal."

Hvordan du udfra dette kan insinuere, at Unoeuro har forsøgt at skjule/afdæmpe dette kan jeg slet ikke se. Unoeuro skriver det da selv ret så tydeligt.
Det er da uhyre sjældent at man fra diverse service providers overhovedet får så god og beskrivende en forklaring af problematikken.
Thumbs up til Unoeuro herfra for håndtering af sagen.

Havde det været Telia, Yousee, Dong eller lign., var man sikkert blevet spist af med et par få ords udenomssnak - hvis man overhovedet skulle være så heldig.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:21 | Låst

GodeToner:

Havde det været Telia, Yousee, Dong eller lign., var man sikkert blevet spist af med et par få ords udenomssnak - hvis man overhovedet skulle være så heldig.

Det er ikke længe siden at Telia's globale netværk døde ret meget, hvor Telia faktisk aldrig meldte noget ud offentligt, hvad der lige præcis skete Big Smile

UE gjorde et godt stykke arbejde på den front i at melde ud og holde kunder opdateret, de burde faktisk blive klappet på skulderen af kunder for måden sagen blev håndteret på :-)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:44 | Låst

Enig i at UnoEuro kommunikerede godt ud under nedetiden og det var en fin incident rapport de udsendte bagefter. Jeg var så ikke imponeret over de manglende svar på mine spørgsmål efterfølgende, men lad det nu være.

Når vi nu roser UnoEuro for håndteringen af nedetiden, skal vi dog lige huske på at de faktisk var nede. Med eftertryk og i lang tid, mindst 4 timer, og rigtig mange var påvirket. Uanset vi taler billig-hosting, er det bare ikke fedt og det er altså deres ansvar at undgå den slags.

Det er tankevækkende og lidt paradoksalt, men også meget velkendt i de fleste virksomheder, at det er problemløsning der får opmærksomhed og ros. Dem der effektivt forebygger fejl og problemer, får sjældent samme ros og opmærksomhed.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:06 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tue Skaarup:
Når vi nu roser UnoEuro for håndteringen af nedetiden, skal vi dog lige huske på at de faktisk var nede. Med eftertryk og i lang tid, mindst 4 timer, og rigtig mange var påvirket. Uanset vi taler billig-hosting, er det bare ikke fedt og det er altså deres ansvar at undgå den slags.

Det tror jeg alle er enige om. Men generelt kender vi jo Unoeuro for at være ret stabilt, så det er jo ikke ligefrem hverdagskost. Sammenligner man med andre hosting-udbydere, så finder du jo ikke mange (hvis nogen overhovedet) der ikke har haft lignende nedetider på et tidspunkt - uanset prisniveau.

Tue Skaarup:
Det er tankevækkende og lidt paradoksalt, men også meget velkendt i de fleste virksomheder, at det er problemløsning der får opmærksomhed og ros. Dem der effektivt forebygger fejl og problemer, får sjældent samme ros og opmærksomhed.

Det kan du måske i mange tilfælde have ret i.
MEN lige med Unoeuro mener jeg, at du tager fejl. De er da netop anerkendt og har et godt ry pga. deres stabilitet, performance og oppetider, kontra andre konkurrenter i branchen i samme prissegment. Denne anerkendelse har de vel at mærke fået og haft INDEN denne sjældne kedelige event.

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)