|
Ja vis man læser fra det de skriver så er deres diesel backup gået istykker. Og ikke slået igang.
De svare ikke ret meget på det folk spørg om hvorfor det ikke er slået til på den sekundær placering...
Min side har været nede side kl 2052
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ja vis man læser fra det de skriver så er deres diesel backup gået istykker. Og ikke slået igang. |
|
Hej Alle, |
Meal4U.dk: Bestil Pizza, Fastfood & Take Away Online
Pt. gælder det for Zitcom, Scannet, Wannafind, UnoEuro og Curanet. Ved fuld redundans, burde deres sekundære datacenter tage over. Det her burde slet ikke kunne ske. Kan da ikke gøre andet end at betvivle det redundante setup, de påstår, de kører med. Og helt enig. Sådanne ting får sjældent konsekvens..... |
rettelse min side oppe køre nu online nu jubii alle data ser ud til stadigvæk være på siden jubii minus jeg kan dog ikke loggen ind på min webmail endnu øv |
Så sker der noget :) Nu er min shop online igen, og ingen data er tabt! Så alt er godt igen :) |
Så ser det ud til at tingene er oppe at køre igen, jeg kan i hvert fald logge på min side igen :-) Umiddelbart ser det heller ikke ud til at der mangler noget. |
www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd
hertil morgen kom jeg også ind på min mail og intet er tabt , men jeg synes personligt det gik lang tid min side var nede . overvejer også hen ad vejen en side der kan klare mere trafik , jeg kender jo mig selv , min cpu vil overstige deres grænse og nok også deres webhotel pro måske engang til næste år |