Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du Facebook ekspert?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg søger en Facebook ekspert, der har forstand på alt lige fra opsætning af konkurrencer til leadgenerering og remarketing. Jeg har brug for en freelancer, der kan hjælpe på mine tre webshops. Det ville ikke skade, hvis vedkommende har referencer og god erfaring, og det ville være super, hvis vedkommende også har forstand på Instagram samt eventuelt E-mail-marketing.

Såfremt du er den rette person til ovenstående, bedes du skrive her i tråden og oplyse dine kontaktoplysninger. 

Venlige hilsener herfra.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde have gode chancer for at finde den rette på Amino Freelance :-) 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Mht. Konkurrencer på facebook er jeg den rette. Jeg har siden 2014 delt konkurrencer og ved hvilke formuleringer der virker samtidigt med at de overholder alle gældende regler.

Kan kontaktes på markkallstroem@gmail.com

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashionguy123,

Jeg er sikker på at vi kan være behjælpelige her i PL & Partners, hvor vi udelukkende beskæftiger os med markedsføring på Facebook. Selvom vores virksomhed stadig er ret ung, så er vi uden tvivl blandt de bedste i landet. Dette er både understøttet af flere invitationer til Facebook's europæiske hovedkontor, en officiel Facebook-case med vores kunde (en yderligere er på vej). Derudover har jeg personligt været gæstetaler ved et officielt Facebook event på deres europæiske hovedkontor, hvor jeg delte ud af de strategier som vi anvender for vores kunder, heriblandt en remarketingstrategi på Facebook. 

Vi har bl.a. hjulpet Single.dk, Klasselotteriet, Teeshoppen, Kvickly m.fl. 

Du kan læse endnu mere på vores website: www.pl-partners.dk

Du skal være mere end velkommen til at rette henvendelse, så kan vi se om vi kan være et match :-)

Ha' en rigtig god dag.

Med venlig hilsen

Kristian Larsen 

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke Facebook ekspert, selvom jeg dog både har en del erfaring og gode referencer på området. Derimod kan jeg være din go-to guy når det kommer til E-mail marketing og især kombineret med webshops og remarketing, hvis det skulle være interessant.

Dbh
Rasmus Schultze

Tilmeldt 19. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kender meget til de hemmelige nøgler til samtaler på facebook vh jan

Tilmeldt 20. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hola amig@s
saludos
supongo que buscas un agente independiente por la economía, pero te recomiendo una de las mejores agencias de posicionamiento web en Venezuela en la cual encontraras a excelentes profesionales que te ayudaran a elevar tus leads con la más cordial atención.
Los puedes encontrar en SERVISOFTCORP.COM

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)