Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KVINDER.... HJÆLP !

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke forstå hvorfor du beder folk om deres mening, når du ikke kan tåle at få  den?????!

Syntes det er en meget umoden måde at opfører sig på.

Syntes også den lyserøde farve virker lidt billig- men ellers en meget alm. pæn hjemmesideWink

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:51

Jeg starter altid med at søge efter størrelsen. Jeg gider simpelthen ikke sidde og klikke ind på alle BH'er for dernæst at finde ud af at den ikke findes i min størrelse. På din side er der ingen søgefunktion. Det er et must hvis en som mig skulle købe.

Hilsen Louise E

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:06

Hej Louise

Tak for dit svar.

Jeg kan faktisk lave en søgefunktion men hvad ville du så søge efter størrelser for den går nemlig kun ind og henter varer ud fra beskrivelsen ?

Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:31

Jeg vil søge på skål og omkreds.

Jeg kan se (ved at klikke mig ind på varerne) at dine BH-sæt kun fåes med B skål. Og kun med 4 forskellige omkredsstørrelser. Det er en meget relevant information, da det gør sættene ganske uinteressante for dem, der ikke lige bruger den størrelse. Modsat nogle andre varer bliver man ikke fristet af en lækker BH ud fra beskrivelsen hvis den har en forkert størrelse.

Hilsen Louise E

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 08:24

Hej Louise

Det kan jeg selvfølgelig godt se.

Har også bestilt ret mange størrelser.

70-90 B

70-90 C

70-90 D

Nu ved jeg godt jeg selv burde have undersøgt sådanne ting men har du en idé om hvad kvinder i dagens Danmark bruger af størrelser ?

Tpf

Thomas

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:41

A___X___L:

Hej Damer

Jeg studser lidt over brugen af "dame" i stedet for kvinde. "Lingeri til den kvalitetsbevidste dame til overkommelige priser." Jeg er ikke en dame - jeg er en kvinde. "Dame" giver mig det indtryk at du er 16 år Wink (hvilket der ikke er noget galt i hvis du faktisk er det, men for mig som kunde sender "dame" i hvert fald ikke et tiltalende signal).

~
Anja

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 11:00

Hej Anja

Tak, rettet  ; )

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:33

Hej A_X_L...

jeg mangler lidt nogle flere underkategorier, såsom

bøjlebh

pushup

og hvad der ellers er

evt. flere underkategorier herunder dem, såsom blonder, glat, med indlæg, uden indlæg mm. så kan du også se hvis du bruger analytics, hvilke varer der er mest interessante.

det er nogle meget flotte sæt du har, og jeg skal da også nok følge med i udviklingen af siden. :)

hvad gør du for at promovere den? -er bare lidt nysgerrig. jeg synes nemlig du har fat i noget af det rigtige. modsat hende der skrev at der var for mange farver, synes jeg at dit farvevalg er godt.

men måske bør du ændre teksten på knappen fra "køb" til "læg i kurv" når nu du også har en funktion der hedder "vis indkøbskurv" -det hører til småtingsafdelingen men giver en bedre sammenhæng og ikke så "påbydende" jeg ved ikke om du kan følge mig. :)

Med venlig hilsen

Dorte

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)