Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp. Min revisor plukker mig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et en mindre webshop, og jeg søger en revisor der kan hjælpe med årsrapporten.

Virksomheden er et ApS, og omsætningen ligger pt. på ca. 200.000

Jeg laver selv bogføring og momsafregning, men har brug for hjælp til årsrapport.

Vi nuværende revisor er efter min mening alt for dyr i drift, og søger derfor nye veje.

Er der nogle derude der kan hjælpe. Skriv evt. hvis du har en seriøs revisor du kan anbefale.

På forhånd tak.

Mvh Ole

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Det er da ikke rart med en revisor som vil "plukke" dig.
Kan anbefale Johnny Østergaard fra Brandt Revision i Skive. Han er en dygtig revisor, og giver god sparring.
Der føler jeg at jeg får noget for min revisor regning 😉

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tilmeldt/frameldt revision?

Skal der være en form for revisor påtegning på, for ellers kan du nemt og billigt få hjælp til udarbejdelse af årsrapporten.

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Bogholderi Syd Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Det er vigtigt at finde en revisor som ikke blot levere tallene men også giver dig sparring. Og det er sparringen, som du vil føle du får mest ud af.

Vil lige sige at siden 2006 har mindre virksomheder kunne fravælge revision, du kan fravælge revision og fremadrettet vil du ikke være afhængig af at en revisor skal udarbejde dit regnskab. Du har også mulighed for blot at få reviwed dit regnskab det er også billigere for dig. Du skal naturligvis altid lave et regnskab/årsrapport og denne skal udarbejdes efter årsregnskabets regler og indsendes til Erhvervsstyrelsen.

Da omsætningen i din virksomhed ligger på t.kr. 200 vil jeg foreslå dig at fravælge revision og føler du ikke du er tilfreds så find en anden som kan opstille regnskabet for dig.

Du kan læse mere om det på min hjemmeside www.bogholderisyd.dk  og på www.erhvervsstyrelsen.dk/fravalg-af-revisor

Jeg vil gerne hjælpe dig med årsregnskabet og give dig sparring. Jeg har en HD-R og igangværende Cand.merc.'er

Venlig hilsen

Sandy Mazanti

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandy.

Det lyder interressant. Jeg ringer til dig en af dagene, vil gerne drøfte tingene med dig.

På forhånd tak.

Mvh Ole

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Jer alle for gode svar.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)