Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interview med Marcel Fuursted

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Der findes jo også kvindelige iværksættere - de synes ganske glemt indtil nu i opremsningerne?

Gør der? Hvor finder man dem, hvad laver de og ville det ikke være bedre at interviewe deres mand om hvordan det er at have en hustru der er iværksætter

Devil  (sorry, ikke mere mandschauvinisme herfra)

Thomas Rosenstand:
Altså bortset fra Kaufmann.

Så man lige bagefter, at jeg faktisk havde nævnt en feminin person Wink 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:24

Min kone er iværksætter - hun startede Concept Interest i 1998. Hvordan det er? FEDT! Wink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:05

> Jeg kunne godt tænke mig et kritisk interview med erhvervsministeren omkring regeringens holdning og støtte til iværksættere.

Du kunne jo starte med at spørge ham om hvad han mener en iværksætter er - hvordan han definerer det :)
Og så kan du lægge svaret herind, og konstatere at mindst 90% mener noget (lidt) andet. Med andre ord, problemet med støætte til iværksættere er vel lidt ligesom problemet med at finde liv i rummet - vi aner faktisk ikke hvad det er. Vi kan alle sammen se det når vi ser det (ivæksætteri såvel som liv) men ingen af os kan finde ud af at nedskrive entydige definationer, som kan bruges af f.eks. politikere til at målrette efter.

Derefter kunne du så spørger ham: Hvordan støtter man noget man ikke ved hvad er, men som man mener er vigtigt?
- Hvordan finder man liv, når man ikke ved hvad liv er? :)

> Min kone er iværksætter - hun startede Concept Interest i 1998.

Er du ANSAT af konen? Så jeg jeg sgu da bedre forstå du er sådan en tøsedreng hehehe (sorry :))

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 18:48

Mikkel deMib Svendsen:
Er du ANSAT af konen? Så jeg jeg sgu da bedre forstå du er sådan en tøsedreng hehehe (sorry :))

Good one Big Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:59

Til gengæld er min kone så godt afrettet, at hun ikke blander sig i debatten på min blog, Mikkel Cool

Jeg ejer 40% af butikken, så helt ansat er jeg nok ikke. Men næsten - og hun bestemmer jo alligevel uden for arbejdstiden...

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:20

Hej allesammen.

Tak for jeres feedback. Der er bestemt nogle interessante emner.
Jeg tror dog ikke jeg får erhvervsministeren til at deltage, men det er måske et forsøg værd. Wink

I skal nok høre fra mig, når jeg får endnu en iværksætter i "fælden" :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)