Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Største udfordringer som iværksætter/selvstændig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at lave lidt research til et projekt, hvor en stor del omhandler hvilke udfordringer man møder som iværksætter. Det vil betyde rigtig meget for mig hvis i har 5 minutter til at svare på følgende spørgsmål! :)

Hvad er de 10 største udfordringer man møder som selvstændig?

Tak til jer der giver jer tid til at svare!

Mvh Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:21

Puha... Det var en svær en... Jeg tror, at det varierer fra person til person.

Mange af de problemstillinger, som selvstændige folk synes at opleve, er nemme at tænke sig til; risici, få dit produkt spredt ud osv.

Held og lykke med opgaven. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:32

Hej Kasper, tak for dit svar! :)

Ja det er selvfølgelig rigtigt, jeg vil bare ikke begå den fejl at tro at jeg ved hvordan det er at være selvstændig, når nu jeg aldrig selv har prøvet det.

Jeg kan også prøve at spørge på en lidt anden måde. Hvad er din største frygt/bekymring ved at være selvstændig? 

Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:56

Jeg synes det er usikkerheden ved hvad
Man skal gøre hvis det slår fejl det projekt man kaster sig ud i. Frygten for at falde og så skulle op igen og især når det har økonomiske konsekvenser. Dygtige iværksættere kan sættes sig udover den frygt.

Vh

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:06

Min største udfordring er salg/markedsføring, mens jeg er en haj til regnskab og bogføring. En reklamemand ville nok sige det modsatte, mens ham uden en klink på lommen ville svare finansiering. Det er meget individuelt.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:13

for mit vedkommen er det etablering og få overskud og regnskab er jo let nok når man har overskud man kan betale sig fra det , derved er starten hvor skal bruges masser af penge markedsføring med mere

hvis har overskud så er man videre fra etablering fasen kun udgifter 

jo flere ting selv kan klare jo færre udgifter har du markedsføring , regnskabs hjælp med mere og døgnet har jo kun 24 timer så man kan ikke nå alt og vide alt 

her er et links til en undersøgelsen http://www.ivaerksaetteren.dk/flx/artikler/7/finansiering-er-stoerste-udfordring-for-nyetablerede-vaerkstvirksomheder-628/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har startet 4 virksomheder, og jeg synes at den største udfordring har været, at gå fra nul til en omsætning hvor man kan betale sig selv en løn på niveau med hvad man ville kunne få som lønmodtager. Det er faktisk ikke lykkedes i alle 4 Skype-Speechless

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:35

Hej Mads

En stor udfordring er at starte op, hvis man ikke har en stor start kapital.

Så det økonomiske aspekt er stort, der skal jo betales udgifter selvom man ikke tjener penge i starten.

Hvis du vil have flere svar, så skal du nok  konkretisere dine spørgsmål Smile

Mvh Anita

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)