Jeg er ved at lave lidt research til et projekt, hvor en stor del omhandler hvilke udfordringer man møder som iværksætter. Det vil betyde rigtig meget for mig hvis i har 5 minutter til at svare på følgende spørgsmål! :)
Hvad er de 10 største udfordringer man møder som selvstændig?
Ja det er selvfølgelig rigtigt, jeg vil bare ikke begå den fejl at tro at jeg ved hvordan det er at være selvstændig, når nu jeg aldrig selv har prøvet det.
Jeg kan også prøve at spørge på en lidt anden måde. Hvad er din største frygt/bekymring ved at være selvstændig?
Jeg synes det er usikkerheden ved hvad
Man skal gøre hvis det slår fejl det projekt man kaster sig ud i. Frygten for at falde og så skulle op igen og især når det har økonomiske konsekvenser. Dygtige iværksættere kan sættes sig udover den frygt.
Min største udfordring er salg/markedsføring, mens jeg er en haj til regnskab og bogføring. En reklamemand ville nok sige det modsatte, mens ham uden en klink på lommen ville svare finansiering. Det er meget individuelt.
Michael
Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg
for mit vedkommen er det etablering og få overskud og regnskab er jo let nok når man har overskud man kan betale sig fra det , derved er starten hvor skal bruges masser af penge markedsføring med mere
hvis har overskud så er man videre fra etablering fasen kun udgifter
jo flere ting selv kan klare jo færre udgifter har du markedsføring , regnskabs hjælp med mere og døgnet har jo kun 24 timer så man kan ikke nå alt og vide alt
her er et links til en undersøgelsen http://www.ivaerksaetteren.dk/flx/artikler/7/finansiering-er-stoerste-udfordring-for-nyetablerede-vaerkstvirksomheder-628/
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har startet 4 virksomheder, og jeg synes at den største udfordring har været, at gå fra nul til en omsætning hvor man kan betale sig selv en løn på niveau med hvad man ville kunne få som lønmodtager. Det er faktisk ikke lykkedes i alle 4