Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at vurdere 2 tilbud på hjemmeside tilknyttet online markedsføring.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået 2 tilbud fra 2 forskellige leverandører af hjemmeside inkl. online markedsførings. Hvem kan hjælpe mig med hvilken tilbud der bedst og om det er pengene vær.

Jeg har fået tilbud fra Orango og fra Maguru. Jeg synes ikke det rimeligt og ligge tilbuddene op men hvis der nogen som vil se dem og komme med deres vurderings ville det være en stor hjælp.

Jeg ville da også gerne høre hvis der nogen gode eller dårlige erfaring med disse 2 firmaer.

På forhånd tusinde tak.

Camilla

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:38

Hej,

Uden at vide, hvad de to tilbud indebærer, så vil jeg vurdere, at du bør gøre op med dig selv og finde ud af, hvilke af de tilbud dækker dine behov bedst. Det handler ikke altid om pris, hvis det billige er af meget lav kvalitet. 

Håber, at du finder det bedste tilbud. :-)

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:48

Jeg ved hvad jeg ønsker, - mere trafik på siden og flere kunder- , men for mig, som ikke har forstand på online markedsføring er det svært for mig at vurdere om jeg får det jeg ønsker. det ligesom når man aflevere sin bil på værksted, man ved ikke hvad de laver, men man kan se resultatet bag efter om bilen kører bedre.(nogen gange)

Derfor har jeg brug en ekspert vurdering:-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Skrevet kl. 08:51

Du skal være velkommen til at sende mig yderligere oplysninger. Jeg er ikke ekspert, men jeg har dog arbejdet meget med det - jeg har derfor opbygget en vis info.

Ellers så ring til de enkelte firmaer og tag en snak. Ved mindre de er grådige sælgere, så kan de godt være hjælpsomme. :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Friis:

Uden at vide, hvad de to tilbud indebærer, så vil jeg vurdere, at du bør gøre op med dig selv og finde ud af, hvilke af de tilbud dækker dine behov bedst. Det handler ikke altid om pris, hvis det billige er af meget lav kvalitet. 

Hvis man ikke har forstand på branchen så kan 2 tilbud stå som kinesisk hvor man skal være heldig for at finde det rette. Der er mange ting der kan være gemt som man ikke umiddelbart kan se. Trådstarter har en god pointe i at få fat i en som undervejs i projektet kan være teknisk konsulent på denne del. Noget som mange bør få sig når de får lavet projekter.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Skrevet kl. 08:56

Hej Niels,

Det har du fuldstændig ret i - jeg kan godt se, at min formulering var lidt kluntet. :-)

Jeg mener dog, at man kan komme langt med god research blot fra Google.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Camilla

Uden at have set de tilbud så kan jeg se at der er nogle ting der springer i øjene når jeg kigger på deres hjemmesider:

På Orango får du en WordPress som du jvf. deres hjemmeside kan flytte hvis du ikke vil bruge dem mere - det er et +

På Maguru får du åbenbart et lukket system som du IKKE kan flytte.

Disse 2 info kan for nogle være et klart valg efter hvem de vil bruge fordi man har flere gange set eksempler på at en leverandør har holdt en kunde i et skruestik hvor de så bare har måtte betale ved kasse 1.

Men dine tilbud kan dække over flere ting som kan ændre dette.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:14

Hej Camilla 

Jeg vil gerne kigge på indholdet af de to tilbud, og give dig mit besyv. Skal selvfølgelig ikke lægge skjul på at jeg selv udbyder disse services, hvilket på den ene side giver mig faglig viden til at gennemskue indholdet - men selvfølgelig også giver mig selv muligheden for at byde ind. 

Fang mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk :-) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Børsting Sørensen :
Jeg vil gerne kigge på indholdet af de to tilbud, og give dig mit besyv. Skal selvfølgelig ikke lægge skjul på at jeg selv udbyder disse services, hvilket på den ene side giver mig faglig viden til at gennemskue indholdet - men selvfølgelig også giver mig selv muligheden for at byde ind.

Fedt at du gider at kigge på det, men syntes du ikke at det er lidt unfair over for dem hvis du selv byder ind efter at have set deres tilbud?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:23

Niels Henriksen:

Simon Børsting Sørensen :

Fedt at du gider at kigge på det, men syntes du ikke at det er lidt unfair over for dem hvis du selv byder ind efter at have set deres tilbud?

Hvordan unfair? Det tjener vel trådstarters interesse at få det bedste tilbud? 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)