Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Har undersøgt en del hjemmesider så som Wix. 

- Dog rammer jeg det samme kedelige problem gang på gang. Jeg søger en "skabelon", hvor kunderne kan oprette annoncer - ligesom fx Den Blå Avis

Tak på forhånd!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:18

Hej Anders

At udarbejde en annonceside som DBA er ikke noget du kommer let til. Nu kender jeg ikke til dine ambitioner, men vil rådgive dig til at være realistisk i din fremgangsmåde. 

Vi vil godt kunne udarbejde en løsning i WordPress, ikke det nye DBA, men en løsning med mulighed for brugeroprettede annoncer. Et realistisk budget herigennem ville være 10 - 15.000 kr. ex. moms

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 22:20

Hey Anders,

Hvis det er noget a la dba, hvor dine besøgende skal kunne oprette annoncer, så er det nok ikke wix-vejen du skal gå, hvis det skal være rigtig godt? Så vidt jeg ved, så er wix slet ikke bygget til sådan noget?

Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Har du et bedre alternativ? 

Big Smile

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:22

Wordpress vil i første omgang være vejen frem på et low-budget. Søg efter et ordenligt marketplace plugin som har nogenlunde de funktioner som du søger :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:55

Anders_Søndergaard:

Har du et bedre alternativ? 

Big Smile

Det aller nemmeste alternative og billigste jeg kender er dette her  https://www.appthemes.com/themes/classipress/ du kan komme i gang udenom udvikler og download det og i gang for en 500 lap krone cirka 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

WordPress med et plugin/theme, og nogle tilpasninger, vil nok være den nemmeste, hurtigste og billigste måde at komme i gang på. Det gode ved den løsning er, at du kan få gang i hjulene og begynde at drive virksomheden uden store up-front investeringer. Du kan teste dit marked af, og lære en masse om dine kunder, og hvilke krav du reelt har til platformen, inden du committer dig til en større investering.

Men der er også begrænsninger i en WordPress + plugin/theme løsning. Du vil sikkert opleve gang på gang, at tingene ikke helt fungerer som du gerne vil have dem til. Så skal du enten selv igang med noget tilpasning, eller betale dig fra det. På et tidspunkt, hvis du får succes med din hjemmeside, vil du nok opleve, at du ikke rigtigt kan komme videre med den platform, og så skal du nok igang med at udvikle en platform fra bunden. 

Men indtil da, kan en standard løsning være ganske udemærket. Sommetider er det OK at tingene kun er 80% som du gerne vil have dem. Done is better than perfect Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Jeg ønsker en hjemmeside med en række bokse såsom: om os, kontakt os - de traditionelle i ved😉 Sådan to tre stykker - meget simpelt og elegant. Men derudover ønsker jeg også en boks hvor kunderne selv kan oprette annoncer - og så for at det ikke skal være for svært at finde rundt i - ja så er der to felter hvor der står "sortér" pg "filtrér"

Tak for de ellers mange gode svar!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:59

Gør dig selv en tjeneste, tegn alle skærmbilleder, enten på papir eller brug wireframe software til det.

Så finder du hurtigt ud af hvor komplekst det nemt bliver, og hvor mange skærmbilleder, formularer etc. der er behov for. Du kommer med garanti hurtigt op på 50 sider.

Det er en rigtig god øvelse, og en god måde at lave en basal specifikation på.  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)