Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MC/S,

Hastigheden er fortsat den samme i følge Google? :) Prøv eventuelt at installere W3 Total Cache, og så aktiver alle de forskellige indstillinger? Det burde afhjælpe en del af punkterne?

Hilsen,
Caspar

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:39

Hej Caspar,

Jeg har installeret W3TC og aktiveret denne.

Hvad siger google nu?

Tilmeldt 6. Jun 16
Fra  Caspar F Skrevet kl. 13:03

Hej MC/S,

Nu siger den 75% :) Det er en fremgang på 25... Nu mangler du bare lige de sidste 10%, for at den bliver grøn. Er du sikker på at du har aktiveret alt?

Hilsen,
Casparf.dk

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:09

Hej Caspar,

Lader til at der var e par funktioner, der ikke var aktiveret. Nu burde alt være enable.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11

siden fejler en del på seo 

du får mere ideelt frem tekster hvordan du sagtens få 1000 ord forsiden uden det virker overvældende gør det med titler tags billeder underoverskrifter faktiske er det mere end seo plug in viser google reelt læser ved lave en masse på siden og derved en video med med titler og tags kan sagtens gøre man kan lave siden mere teksten tomt det skal dog være gode videoer og billeder 

jeg har selv brugt en del http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/ og jeg er slet ikke færdig endnu og jo mangler nogle kroner selv købe galleri plugin  og da nuværende ikke nemt med titler og tags

jeg ville vælge et word presse som har et design http://www.elegantthemes.com/demo/?theme=Divi  hvis har pengene og udvikler der og sæt shoppen og forum på derved interagere du siden ser spar 2 og med et godt firma logo personligt synes jeg designet er meget kedeligt og sæt nu https:// på siden

siden læses bedre optimale hvis har dette her med 

forsiden der er ingen tekste som optimale seo lav der h3 eller h4 evt h5 

lav en h1 overskrift siden 

underoverskrifter h2 

laver interne links siden med jeres kerne ord i 

meta beskrivelsen overskriften gå ned indstillinger lav dem individuelt hver side nede nederste siden og da det er en wordpreess side få  yoast seo plug in siden 

få også facebook og google plus plug in siden så det er nemmere at likes dele siden jeg ville vælge et hvor direkte kan like dele siden og man kan se farverne på facebook logo og facebook logo

jeg har dog selv ikke pengene til købe plug in og Premium Wordpress men hvis har et budget og  så ville jeg få noget bedre på siden   ,jeg drømmer selv om det bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jun 16
Fra  Caspar F Skrevet kl. 13:17

Hej MC/S,

Så bliver det nok ikke bedre end de 74%... Dvs. det kan det sagtens, men det vil kræve at du bruger betydeligt mere tid på det :) Men hey, 75 er også bedre end 50...

Hilsen,
Caspar

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)