Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik til Hjemmeside (Ikke lanceret - under udvikling)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:14

Meget skægt koncept. Designet er ikke super og siden bærer præg af at være under udvikling. Hvorfor har du bananer som bagrund? Ville nok vælge en anden platform en vix hvis du har planer om at shoppen skal vokse.

Husk at tjekke op på alle regler om salg af fødevarer.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 25. Jan 16
Skrevet kl. 23:10

PashminaWear:

Meget skægt koncept. Designet er ikke super og siden bærer præg af at være under udvikling. Hvorfor har du bananer som bagrund? Ville nok vælge en anden platform en vix hvis du har planer om at shoppen skal vokse.

Husk at tjekke op på alle regler om salg af fødevarer.

Tak for responsen! :) 

- Bananer, ja lidt random - indeed. Men det virker friskt på en måde? :) 

Jeg tror platformen er nok til at drive det. Kan du ikke lide farverne, virker det ikke overskueligt? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:14

hvad er målet med siden som den anden skriver skal den vokse så er wix.com ikke ideel ide 

hvad er målet med siden ?

der findes jo mange drengerøvs sider og jo større side jo nemmere at få folk handlen siden den er lige lovlige lille nu 

jeg synes banan virker lidt barnligt jeg ville lave med biler babes og vilde udfordringer på siden , jeg især savner flere produkter og der findes så mange vilde gagets drengerøv ting så på siden meget mere bred ser jeg muligheder i siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 02:47

Jeg køber gerne et par af de carolina reapers :) 

Hvornår åbner shoppen? 

Tilmeldt 25. Jan 16
Skrevet kl. 10:04

stiginshanghai:

Jeg køber gerne et par af de carolina reapers :) 

Hvornår åbner shoppen? 

Det er jeg glad for at høre, shoppen åbner hurtigst muligt - regner med Fredag eller Mandag :)

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 25
Fra  TVTVTV Skrevet kl. 10:46

Jeg ville helt sikkert overveje at købe en professionel template i stedet for at benytte mig af wix.com

Du kan købe en super fed tempalte for ca. 50 dollars hos: http://themeforest.net/ 

Det ville helt sikkert give din side et kæmpe løft og få den til at se meget mere professionel ud.

Pøj pøj....med projektet ;-)    

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:05

Hej Nikolai 

Dit layout er meget sjovt, og vil muligvis diffentierer dig herigennem. Dog vil jeg, som andre også nævner, mene at du er bedre tjent med et andet setup. Enten en anden skabelon i Wix, eller eksempelvis en WordPress løsning - Du kan eventuelt tjekke vores egen referenceliste ud for eksempler på WordPress løsninger: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Uanset hvad, så held og lykke med projektet :-) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)