Meget skægt koncept. Designet er ikke super og siden bærer præg af at være under udvikling. Hvorfor har du bananer som bagrund? Ville nok vælge en anden platform en vix hvis du har planer om at shoppen skal vokse.
Husk at tjekke op på alle regler om salg af fødevarer.
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.
Meget skægt koncept. Designet er ikke super og siden bærer præg af at være under udvikling. Hvorfor har du bananer som bagrund? Ville nok vælge en anden platform en vix hvis du har planer om at shoppen skal vokse.
Husk at tjekke op på alle regler om salg af fødevarer.
Tak for responsen! :)
- Bananer, ja lidt random - indeed. Men det virker friskt på en måde? :)
Jeg tror platformen er nok til at drive det. Kan du ikke lide farverne, virker det ikke overskueligt? :)
hvad er målet med siden som den anden skriver skal den vokse så er wix.com ikke ideel ide
hvad er målet med siden ?
der findes jo mange drengerøvs sider og jo større side jo nemmere at få folk handlen siden den er lige lovlige lille nu
jeg synes banan virker lidt barnligt jeg ville lave med biler babes og vilde udfordringer på siden , jeg især savner flere produkter og der findes så mange vilde gagets drengerøv ting så på siden meget mere bred ser jeg muligheder i siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dit layout er meget sjovt, og vil muligvis diffentierer dig herigennem. Dog vil jeg, som andre også nævner, mene at du er bedre tjent med et andet setup. Enten en anden skabelon i Wix, eller eksempelvis en WordPress løsning - Du kan eventuelt tjekke vores egen referenceliste ud for eksempler på WordPress løsninger: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer