Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO i Prestashop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har et par spørgsmål til SEO i Prestashop, som jeg håber nogle kan besvare :)

Under produkter kan man blandt andet udfylde: Kort beskrivelse, beskrivelse, tags, meta-titel og meta-beskrivelse.

Da de produkter vi sælger (malerier) jo er af samme slags vil de fleste beskrivelser være identiske (bortset fra den tekst, der beskriver maleriet). Vil det være et problem?

Og i forhold til meta-titel og beskrivelse - er det dét som der vises på google hvis sidelinket fremkommer der?

Mvh.

MyNewArt

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:56

Det vil være en god idé at variere produktteksterne mest muligt selvom det kan være svært. De må ikke være identiske.

mynewart.dk:
Og i forhold til meta-titel og beskrivelse - er det dét som der vises på google hvis sidelinket fremkommer der?

Meta titel er den i den røde boks, og description er i den grønne.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:03

Hej PashminaWear

Tak for dit svar.

Under beskrivelsen af produktet er der ca. 10 linjer af identisk indhold, der går igen til hvert enkelt produkt (basis handelsbetingelser). Derudover tilføjer vi 2-4 linjer af unik tekst til hvert produkt (beskrivelsen heraf). Tror du, at det kunne blive et problem i forhold til google med den del, der er 100% identisk?

Mvh.

MyNewArt

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:31

mynewart.dk:
Under beskrivelsen af produktet er der ca. 10 linjer af identisk indhold, der går igen til hvert enkelt produkt (basis handelsbetingelser). Derudover tilføjer vi 2-4 linjer af unik tekst til hvert produkt (beskrivelsen heraf). Tror du, at det kunne blive et problem i forhold til google med den del, der er 100% identisk?

Det kunne godt blive et problem i forhold til seo. Jeg ville forsøge at variere den redundante tekst. Jeg har selv samme problem, da jeg sælger pashmina tørklæder hvor det egentlig kun er farven som er forskellig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:37

Hvis det er samme tørklæder, hvor det kun er farven der ændres. Så skal du jo vælge kun at lave 1 vare produktside. Hvor du på denne side jo så kun har en titel, beskrivelse osv. Der skal udfyldes. Og så sætter du så et felt ind i stedet hvor kunderne får mulighed for at vælge farve. Så er det problem løst.
Kim

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 16:33

Hej og mange tak for svaret.

Ja, løsningen må så være, at variere teksten en smule ved hvert produkt - det er bare lidt bøvlet og kommer til at virke uprofessionelt.

Tak for hjælpen.

Mvh.

MyNewArt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)