Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 07:15

Hej,

1. Der er mange stavefejl på siden, rigtig mange. Få den læst godt igennem.

2. Slideren på forsiden fungerer ikke for mig. Jeg kan knap nok læse hvad der står.

3. Forstår ikke helt hvad det er i forsøger at gøre for mig, jeg skulle ind og læse hele "om os" sektionen før det hele gav mening. Jeg blev forvirret over "Madplaner" og "Madspild", som jeg ikke rigtig kan se hænger sammen med jeres ide.

4. Den font I bruger mener jeg ikke er så god til web og brødtekster. Den er svær at læse.

5. I leverer ikke i mit postnummer, men alligevel kunne jeg bestille og få fragt til 50kr, er det en fejl?

Jeg kan godt se hvad I vil forsøge at gøre, men jeg mener at det ikke bliver kommunikeret godt nok. Forsøg at få fokus på én ting, og spil ikke på for mange heste på samme tid. Det forvirrer mere end det gavner.

Håber I kan bruge ovenstående til noget. :D

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:02

gengående fejler din side seo med metags udnyt gerne 60 tegn maksimalt 68 tegn mange sider intet sigende og 20 tegn og meta beskrivelsen er også glemt sæt det på siden 

få de social medier i sine farver derved lettere at se dem og siden deles og likes nemmere mere 

google plus siden det hjælper lidt på seo 

få anden betaling end check g paypal overveje en ordning med nets mange vil helst handle mest ved dankort aftale 

husk titler og tags på alle billederne 

få dit cvr nummer i fodnoten på siden det skaber tryghed og handlen på siden så lidt mere 

få en nyheds blog på siden det er jo en Wordpress blog derved kommer der mere indhold siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:08

Zubeyr:

Jeg kunne rigtig godt at få nogle kritiske øjne på denne side. 
http://www.hhmarked.com 

Der er for mig at se rigtig meget som ikke fungerer. 

*) Skriften / Font. Den er en fin font, men ikke til hele siden. Brug den i nogle bannere eller sådan noget. Ikke overalt, den er meget svært at læse.

*) Slideren / banneret på forsiden har utrlig dårlige billeder. 1. Er zoomet meget ind. Andet er grumset og tredje er en sammensætning. Nye og lækre billeder vil hjælpe

*) Fjern puntom i "Leveringsområde" i menuen (top)

*) Bliv medlem nu ... Medlem af hvad? Er det ikke en webshop?

*) Facebook, twitter osv vises ved siden af logo, i top menu og i footer. Hvorfor så mange steder?

*) Navnet i bunden? "HHmarked.com A/S" .. Er det et A/S? Cvr viser et helt andet nav ikke A/S

*) Produkttags. Hvad skal de gøre godt for i footeren.

*) Produkt billeder er meget forskellige. Få taget nogle der ligner hinanden.

*) Generelt er sidens farver meget usammenhængende. Logo i gule stærke farver og resten i grå triste og så nogle tilfældige blå smidt ind i knapper.

*) Manglende Link til smiley rapport (fødevaregodkendelse)

Håber det kan bruges. Vil anbefale at få nogen til at lave et design til dig, vil gavne dig meget og du kan fokusere på din forretning.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 23:05

Enig med det meste der er nævnt overfor.

Vil dog lige tilføje at der er en del problemer på mobil, bl.a. står meget af teksten oveni hinanden, især på priser på forsiden.

Men held og lykke med shoppen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)