Jeg har et super godt tilbud på G-star T-shirts som I kan benytte jer af.
Det drejer sig om 50 stk G-star T-shirts som sælges i størrelserne small til XL
Alle bluserne er selvfølgelig 100% originale og helt nye.
Hvis i ønsker billeder af modellerne og alle farverne bedes i skrive til mig her på sitet ogsp vil jeg smide nogle fotos ind.
Der er tale om et helt parti af 50 stk til 15.000 kr. den normale pris i butikkerne ligger omkring 450 kr hvilket betyder at 50 tshirts kan sælges for 22.500 kr.
Skynd jer og slå til nu, de sælges efter først til mølle princippet.
DVS. 300 kr. stk. Altså der er en del bluser som koster 300 normal pris, men de nyeste fra G-star koster 500 kr. Dog pga. udsalg koster de kun 300 kr. de fleste steder, og de andre 150 kr.
Jeg ville nok vente med at sælge dem, hvis jeg var dig. Ved mindre du tjrner godt på det, eller har brug for det [: .
Jeg ville nok vente med at sælge dem, hvis jeg var dig.
Seriøst? Jeg har aldrig været i tøjbranchen, men med de avancer jeg har hørt om, er ovenstående en pæn dårlig handel... Normalt snakker man eksl. moms indenfor B2B, så jeg går ud fra at de 300 er eksl. moms. Omvendt er udsalgsprisen på 500 vel inkl. moms? Passer meget godt med de priser på GStar som jeg har set.
Så har man kun en avance på 100 kroner ud af et salg på 400 kroner... det er vel ikke imponerende? Især når en del normalt ender med at blive solgt med 50% rabat.
Jeg vil ikke kalde det her for noget tilbud. Normalt er der 250% avance på tøj. Det vil sige at de varible omkostninger for t-shirt'en er på 180kr ex moms hvis det skal sælges til 450kr. Ved dette "tilbud" koster det 300kr pr. t-shirt. Og så er avancen pluddselig ikke så høj.
lad os antage man sælger hele partiet, har man tjent 7.500kr. Men det er altid sådan, at man har noget tilbage, og man sætter prisen ned på en del af det. Så et realistisk overskud vil jeg vurdere til at være 4.000kr, i tilfælde man sælger alt! Ofte sker det også man har svært ved at komme af med det, man skal bruge markedsføringskroner og meget mere. Man skal ca. bruge 10% til markedsføring, dvs. 1.500kr. Og så er det stadig ikke garanteret. Der vil overskuddet være 2.500kr.
I tilfælde man sælger alt. - Så spørgsmålet er, om det er det værd at risikere 15.000kr, for at tjene 2.500kr. Meget dårlig investering efter min vurdering.