Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

andre gode tilbud under visning af et produkt..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kender noget fakta ?

Virker det at have andre gode tilbud under et produkt eller fjerner det bare fokus på det produkt køberen er interesseret i ?

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 15:46

Det afhænger jo af varene, shoppen etc. men jeg tror det er en god ide hvis der er tale om komlementære produkter - altså under produktet "Rødvin Chile 2005" ex. kunne man vise andre gode tilbud der passer sammen med, såsom en proptrækker, vinkasse, dryp-ring, karafeler etc.

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:06

Hvis varen har flere varer med tilknytning til hianden. Giver det mersalg eller giver det fokusændring/uklart salgsbillede ?

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:10

Jeg har igen webshop, men som webshop-kunde, vil jeg mene at det burde kunne give et mersalg. Men som nævnt ovenover skal det være komplementærvarer, og ikke substitutter. Når kun er ved at købe et par sko, ska der ikke komme billeder/reklamer/links til andre sko, men istedet til sokker, skorens o.lign.

Nogen steder ser man sådan et "kunder der køber denne vare har også købt XXXX vare", hvilket også er en mulighed. Ved ikke om man kan lave noget kode der automatisk genererer det, men synes det er smart t se hvad man ikke lige selv havde tænkt på man manglede....

Vh. Søren

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)