Hej allesammen. |
Hej Nicolaj.
IP Location | ![]() |
Hej allesammen. |
Shoppen er lavet i DanDomain, og er sikkert et custom design |
Dandomain men den er ikke lavet korrekt responsive, (den har horisontal scroll) så det er ikke en mega god shop, iøvrigt ville jeg lidt objektivt mene at den viser for mange vare på én gang i mobiludgaven. |
Hej Nicolaj Det er en skabelon som Dandomain stiller til din rådighed. Dette bør dog i min optik ikke være en endegyldigt argument for at vælge dem som leverandør, da skabeloner som denne findes mange andre steder. Med en løsning som Dandomain leaser du lavpraktisk din webshop. Altså, du betaler et mdr. beløb for at have den kørende. Vi bygger alle vores kunders webshop i WordPress / WooCommerce. Der findes tonsvis af lækre themes til dette. Du kan eventuelt få et indblik herigennem på http://themeforest.net/category/wordpress. Her finder du et meget bredt udvalg. Mit kendskab til Dandomain er ikke det bedste, så tag ikke min udtagelse som noget endeligt, men jeg er ret sikker på at du vil skulle søge professionel assistance for at kunne få opsat en lignende shop i deres system uanset hvad. Dette har jeg i hvertfald hørt fra kunder som tidligere har stået med en lignende løsning. Håber du finder hvad du søger :-) |
Som jeg kan se det her, tilbyder DanDomain, kun 4 forskellige skabeloner, der overhovedet ikke matcher overståendes. |
De kan vidst nok slet ikke ændres (af dig, en eller anden ret mig hvis jeg husker forkert.) |
Som også sagt allerede her. Hvis du syntes det er et flot design og hjemmesiden er fed så byg en lignende side op bare i Wordpress/woocommerce men brug ikke sådan en skabelon til din nye shop. Du får ikke andet end bøvl med det så snart du vil lave tilretninger, seo eller andet. |
Som nævnt er det meget normalt at få en professionel til at bistå med selve det tekniske opsætning og udarbejdelse af designet. Netop derfor giver det bedst mening i min optik at vælge en løsning hvor du, modsat Dandomain, står med alle rettigheder fremadrettet. |