Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress bestillingssystem med brugerlevels

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Guys..

Jeg har en kunde som skal have et nyt system i wordpress..

Det skal være sådan at kunden skal kunne logge ind, også bestille vare.. Der skal IKKE være betaling på siden, kun bestilling som endten modtages pr. mail eller som man kan logge ind og se..

Der skal være 5-6 bruger levels, altså 5-6 forskellige priser på produkterne. 

Hvordan ville i gøre dette? Hvilke plugins? Bliver Woocommerce et krav når jeg ikke skal have betaling på siden?

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Op

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra København N
Tilmeldt 11. May 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tolga

Som jeg forstår det skal brugerne, alt efter hvilket brugerlevel de er, få vist forskellige priser?Siden der ikke er andre der har svaret dig, kan jeg komme med en idé - selvom det nok ikke er det helt optimale, så er der forhåbentlig nogle der kan få inspiration til en bedre løsning :-)

Nu ved jeg ikke hvor mange produkter kunden vil tilbyde. Men du kunne evt. oprette hvert produkt som en side eller et indlæg med en simple bestillingsformular til hvert produkt og derefter installere disse:

Access Control Plugin: https://da.wordpress.org/plugins/wordpress-access-control/
Role Editor plugin: https://da.wordpress.org/plugins/user-role-editor/

Og få dem til at spille sammen.

God aften til dig
Camilla Dam - Dam Design

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig med Karsten Sønderup, når det skal bygges op som du beskriver det så we WooCommerce bare det fedeste at arbejde med.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! Tak for det, havde fundet lidt om de user role plugins.

Der er ca. 300-400 varenumre på hjemmesiden, så det skal helst bare se overskueligt ud den del også :)

Ved i om man kan bruge Woocommerce, men uden at skulle betale? Så ens Kurv bare sendes på mail eller lignende. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:
Ved i om man kan bruge Woocommerce, men uden at skulle betale? Så ens Kurv bare sendes på mail eller lignende. 

Jeg undrer mig over du kan drive webbureau, når du ikke selv kan finde svar på så simple spørgsmål.

Men ja, kunderne kan godt bestille i WooCommerce uden at skulle betale med kort på checkout-siden.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup:

Tolga:
Ved i om man kan bruge Woocommerce, men uden at skulle betale? Så ens Kurv bare sendes på mail eller lignende. 

Jeg undrer mig over du kan drive webbureau, når du ikke selv kan finde svar på så simple spørgsmål.

Men ja, kunderne kan godt bestille i WooCommerce uden at skulle betale med kort på checkout-siden.

Jeg driver den kun :) Har udviklere osv. 

Jeg har altid været til selv at kode cms systemer osv, wordpress er lidt nyt for mig, og denne kunde skal have projektet hvor 2 ansættes, så det bliver ikke gennem min virksomhed

Jeg har ærligt talt leget med wordpress selv i en måned eller 2. Har altid været lidt gammeldags, med at kode det hele selv, men nu hvor jeg får prøvet, kan jeg godt se at det ikke længere kan betale sig :)

Har tidligere prøvet mig frem med wordpress, men kunne ikke afvænne mig de gamle vaner. Går lidt bedere nu. 

Håber det giver lidt mening :D

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)