Jeg har nu i et års tid gået og drømt/tænkt rigtig meget på at prøve at starte min egen webshop brimært drenge tøj eftersom jeg selv har en søn og synes ikke helt at der er så meget drenge tøj ifht. pige tøj og hvis der endelig er noget drenge tøj så koster det ALT for mange penge. Nogen gode råd?
Altså, du kan jo starte med at beskrive det en smule mere. Det er et svært marked, og det koster sku mange penge. Nu ved jeg ikke, hvad din kapital siger, men du skulle nok gøre brug af en dropshipping-løsning, hvis du da kan finde en. Selve det at lave en webshop kan du godt slippe af med for et par tusinde. Afhænger 100% af, hvem du bruger, og hvor dygtige de er. Hvis du skal have fat i tøj, så skal du jo også lave aftaler. Vil du sælge tøjmærker eller plain tøj direkte fra en producent uden mærker på? Der er rigtig meget, du skal tage stilling til. Derudover er der også fragtaftaler, afsendelsesposer, betalingsløsning osv. Jeg ville råde dig til at læse EN DEL op på alt dette, før du begiver sig ud i det. Det er svært at lykkes på det online marked. ;)
eftersom jeg selv har en søn og synes ikke helt at der er så meget drenge tøj ifht. pige tøj og hvis der endelig er noget drenge tøj så koster det ALT for mange penge.
Hej Amalia
Jeg synes i hvertfald du skal passe på med at bruge dette argument for at starte med netop denne produktgruppe. Jeg er sikker på at man med rette strategi og indgangsvinkel kan skabe succes med salg af drengetøj - Dog med forbehold ift. at konkurrencen er meget hård.
Find eventuelt en niche indenfor drengetøj, og prøv dig frem med denne.
Hvis man følger lidt med herinde, kan man se at utrolig mange forsøger sig med tøj markedet. Det er derfor et marked med benhår konkurrence du bevæger dig ind på. Derfor tror jeg at det er vigtigt at man finder en niche, især indenfor tøj branchen, som de andre også nævner.
Der er rigtig mange gode topics her på amino hvor man kan studere alt angående fragtaftaler, valg af webshops osv. som giver et godt indblik, i livet som webshop ejer.
Jeg kan kun anbefale at man laver ben arbejdet, tager springet og ser hvad der sker. Men ligesom med gambling, så lad være med at bruge penge du ikke har råd til at miste. :)
1000 tak for jeres råd til mig - jeg vil gå i tænke boks og læse mere om det, i hvert fald har jeg fået en form for råd og hjælp og det var det som jeg havde brug for. Jeg tager hvert et ord til mig :)