Godmoooooorgen.. |
Vores 2 mands kontor er dog meget beskeden end de fleste. Mange siger iværksættere starter i kælderen, men vi starter i en havepavilion uden varme :)
Godmoooooorgen.. |
Vores 2 mands kontor er dog meget beskeden end de fleste. Mange siger iværksættere starter i kælderen, men vi starter i en havepavilion uden varme :) |
Co-Founder & CEO @EasyPoker
Sjov tråd :D |
Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.
Lige pt. i et hjørne af kælderen mens det nye skrivebord og min Eames kontorstol bliver lavet oppe til kontoret :-) |
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!
Fed tråd :-) Vi er for en måned siden rykket ind i vores nye og noget større nye lokaler i Aarhus V. Som resultat af vi nu sidder 5 mand fast, så har vi måtte udvide vores lokaler med henholdsvis salgs- og udviklerafdeling. |
Uhhhhhh det ser ikke godt ud for arbejds stillingen med et spisebord. I kan ikke regulere det i højden så i får den perfekte arbejdsstilling og i er alt for tæt på skærmene hvilket går ud over øjnene. Dette hævesænke bord er under 3000 kr eks moms og det fylder meget lidt Her er en lille guideline om str. - Det skal min være 80 cm dybt for at du kan komme langt nok væk fra skærmen og dermed skåner øjnene Se mere på www.office2go.dk - Go vind :) |
Uh, jeg sidder uden for med min pc på skødet og nyder solen, mens der tastes løs på tastaturet! Dejlig solskinsdag til jer alle |