Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé til et Deal Site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er kommet på en idé til et Deal Site som jeg tror kunne blive spændene.

Mit spørgsmål til jer, er så om man burde overveje det en gang til før man går igang, da der jo eksisterer 1000 vis af Deal Sites? 

Og kan de overhovedet løbe rundt? 

Tror dog denne idé kunne være sjov at få arbejdet med, mit problem er bare at jeg absolut ingen erfaring har indenfor opstart ELLER Deal Sites.

Derfor vil jeg meget gerne finde en partner som kunne være interesseret i at være med, som har bare en smule erfaring så min idé kunne blive en realitet.

Det skal siges at idéen er kommet for et par timer siden, så det eneste forarbejde er en kort beskrivelse af idéen.

Send endelig en privat besked hvis det kunne have interesse, jeg selv har en masse gode idéer til hvordan den kan blive endnu bedre.

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi får jo ikke meget ud af få at vide at du har en idé ;) 

Del ideen herinde! På den måde får du kun seriøse henvendelser af folk der rent faktisk er interesserede, og vi kan komme med feedback således at du kan finpudse din idé. 

Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart, men eftersom jeg bare er i idéfasen, er jeg bare interreseret i folk som kunne have en interesse i at starte et Deal Site:) Har selv en masse idéer til sitet, men mangler erfaringen til at få det til at blive en succes.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Din idé skal nok være unik for at du får noget ordentligt ud af det. Ja, der eksisterer sgu mange deal-sider - Og mange forhandlere er godt trætte af at samarbejde med dem ;)

Så hvad går din idé ud på?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)