Jeg vil anbefale at du får en til at vise jer hvordan i gør med bogføring så i selv klarer det.
Og bruger en bogholder som har revisionserfaring, evt uddannet revisorassistent. Til at tjekke op på om i har lavet det rigtig 1-4 gange om året. Som en slags minicontroler.
Tænker som de andre at du og bogholder har misforstået hinanden og det er en timepris.
Jeg vil gerne give et bud på at hjælpe jer igennem, er selv startet op efter jeg har været træt af og arbejde i revisionsbranchen.
Kig forbi min profil på Agera. http://www.agera.dk/profil/svaneklink-bogfoering-84566
Tror ikke du er blevet snydt, i har bare ikke fået styr på hvad der skulle til fra begges sider før i indledte et samarbejde.
Tåbeligt med alle de råd om at man som iværksætter skal bogføre selv. Frem for spilde tiden med at bogføre skal man bruge tiden på at udvikle sin forretning og tjene penge. Bogføring kan med meget stor fordel outsources.
Tåbeligt med alle de råd om at man som iværksætter skal bogføre selv. Frem for spilde tiden med at bogføre skal man bruge tiden på at udvikle sin forretning og tjene penge. Bogføring kan med meget stor fordel outsources.
Det er tåbeligt at du mener at der bliver hentydet til at alle iværksættere bør bogføre selv?
I dette konkrete tilfælde, hvor hun har 20 bilag om måneden, og en omsætning på 20.000 DKK, der virker det bare som over-kill at have en til at lave bogføring for en.