Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver vi taget ved næsen af bogholder?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Med så få bilag er det da meget lettere for jer at benytte Dinero eller BillysBilling, og gøre det selv.

Det er altså super nemt.

Og ja det lyder til at jeres bogholder er lidt for kreativ med prisen.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex.

I skal da bare til at bruge Dinero :)
Så jeg sikker på i kan finde ud af det hele selv.

Vi har endda lige lanceret en smart funktion det kunne hjælpe jer med indtastningen af selvangivelsen.

Send mig en mail på rasmus@dinero.dk så jeg kan få min gode kollega til at flytte jeres tal.

Håber du har det fantastisk :)

De bedste hilsner
Rasmus

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Svaneklink Bogføring Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex.

Jeg vil anbefale at du får en til at vise jer hvordan i gør med bogføring så i selv klarer det.

Og bruger en bogholder som har revisionserfaring, evt uddannet revisorassistent. Til at tjekke op på om i har lavet det rigtig 1-4 gange om året. Som en slags minicontroler.

Tænker som de andre at du og bogholder har misforstået hinanden og det er en timepris.

Jeg vil gerne give et bud på at hjælpe jer igennem, er selv startet op efter jeg har været træt af og arbejde i revisionsbranchen.
Kig forbi min profil på Agera. http://www.agera.dk/profil/svaneklink-bogfoering-84566

Tror ikke du er blevet snydt, i har bare ikke fået styr på hvad der skulle til fra begges sider før i indledte et samarbejde.

Venligst Ulla
Svaneklink Bogføring.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tåbeligt med alle de råd om at man som iværksætter skal bogføre selv. Frem for spilde tiden med at bogføre skal man bruge tiden på at udvikle sin forretning og tjene penge.  Bogføring kan med meget stor fordel outsources.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

Tåbeligt med alle de råd om at man som iværksætter skal bogføre selv. Frem for spilde tiden med at bogføre skal man bruge tiden på at udvikle sin forretning og tjene penge.  Bogføring kan med meget stor fordel outsources.

Det er tåbeligt at du mener at der bliver hentydet til at alle iværksættere bør bogføre selv?

I dette konkrete tilfælde, hvor hun har 20 bilag om måneden, og en omsætning på 20.000 DKK,
der virker det bare som over-kill at have en til at lave bogføring for en.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Luka Ladime:

Nej min kæreste sender hende bilagene, og de bliver bogført. Det drejer sig om ca. 10-20 stk om måneden. 

Nu har i kun sendt Kopier af billagene forhaabentligt , saa i selv har de orginale bilag ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

endnuen1:
der virker det bare som over-kill at have en til at lave bogføring for en.

Hvis man ikke har styr på debet og kredit så kan det hurtigt blive et problem at gøre det. selv.

Her kunne et program som Dinero nok være til en god hjælp hvis man vil gå gør-det-selv vejen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)