Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino siger freelance opslag er gratis - men det er de ikke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at sætte et freelance opslag ind (ikke stillingsopslag). Skærmen siger, at det er gratis, og at den kommer på skærmen inden 12 timer. Jeg venter forventningsfuldt - og logger på dagen efter. Her skal jeg så lige betale 373,75 først. Det virker meget mærkeligt. Kan nogen give en forklaring. I princippet vil jeg gerne betale - men jeg ønsker bestemt ikke her, da Amino lover en gratis ydelse - og bagefter sender en regning.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 14:46

Jeg har oplevet præcis det samme i dag, Amino mener det er et stillingsopslag så derfor skal det koste penge.

Det selvom der ligger massevis af andre tidligere godkendte opgaver præcis som den jeg har forsøgt oprette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mærkeligt når man udtrykkeligt angiver, at der er tale om en freelanceopgave. Når man udfylder en opgave skal man vælge kategori og aflønning. Mit opgave ligger i en af de fortrykte kategorier. Og aflønningen er langt mindre end max for opgaver (100.000), hvilket yderligere understreger, at der ikke er tale om en stilling. Deres support havde lovet at ringe tilbage - men det er så ikke sket. Men Amino er lidt naive, hvis de tror man kan snige 373 kr ud af mig, ved først at lokke med en gratis ydelse - og herefter sende en regning.

Men skulle nogen være interesseret i en FREELANCE OPGAVE som sælger med avance op til 24.000 for blot 1 salg - så skriv i min indbakke. Det er er et seriøst gennemtestet produkt gennem flere år. Jeg har blot behov for en FREELANCER til salg, da jeg mere er tekniker.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

X:

Mærkeligt når man udtrykkeligt angiver, at der er tale om en freelanceopgave. Når man udfylder en opgave skal man vælge kategori og aflønning. Mit opgave ligger i en af de fortrykte kategorier. Og aflønningen er langt mindre end max for opgaver (100.000), hvilket yderligere understreger, at der ikke er tale om en stilling. Deres support havde lovet at ringe tilbage - men det er så ikke sket. Men Amino er lidt naive, hvis de tror man kan snige 373 kr ud af mig, ved først at lokke med en gratis ydelse - og herefter sende en regning.

Men skulle nogen være interesseret i en FREELANCE OPGAVE som sælger med avance op til 24.000 for blot 1 salg - så skriv i min indbakke. Det er er et seriøst gennemtestet produkt gennem flere år. Jeg har blot behov for en FREELANCER til salg, da jeg mere er tekniker.

Det er en sælger du søger! Ergo er det at betragte som sidestillet med en stilling.
Om det er ét eller flere salg er vel underordnet her.

Alternativt kan du jo slå det op på Jobnet - helt gratis!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:11

en freelancer er en person, der ikke er ansat. Når man opretter en freelanceopgave, kan man vælge kategorien 'salg og marketing'. - og Amino nævner jo at alt er gratis.

Har forresten selv brugt Jobnet. Det er et seriøst og gratis alternativ.

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 12:07

Der er forskel på at have en freelancer til engangs opgave eller løbende. Når man opretter en freelance stilling på Amino Freelancer kommer den også på jobindex, hvilket almindelige freelance opgaver ikke gør på Amino.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)