Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Mikkel som lige har svaret på min 1. tråd jeg har oprettet

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg forstår ikke hvorfor man ønsker en potentiel kun skal søge info andre steder. Chancen for at vedkommende møder en venlig og hjælpsom sjæl er stor, og hvem mon man vælger til at lave sit site... Den venlige og hjælpsomme eller amino brugeren der bliver fornærmet over at skal lave lidt forarbejde inden salget kan lukkes.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

jacobfrom:
lave lidt forarbejde inden salget kan lukkes.

Man kan tydeligt høre du ikke har forstand på software udvikling.

Har du samme forventninger til en entreprenør når du skal have bygget hus? Forventer du også han at han hyrer en arkitekt og laver de komplette arbejdstegninger uden at få en rød reje for det inden du beslutter dig for om du vil handle hos ham?

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :


Tak for tilbuddet Mikkel. Men må nok indrømme at det er en skæv start vi har fået på et evt. samarbejde.

Jeg har brug for et samarbejde med en person som kan sætte sig ind i hvad jeg ønsker til mit projekt uden at jeg selv skal igennem gennemterpning af samtlige IT bøger om Linux, styresystemer, platforme og modulopbygninger til WordPress.
Det er ikke mit speciale.

Mit speciale er idé udvikling og realisering, med flair for al kreativ tankegang i processen.

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt svaret... jacobfrom :-)

Det handler i min verden meget om tillid i et samarbejde og at begge parter forsøger at forstå hinanden, så man kommer frem til en god løsning som alle kan være tilfredse med.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset tillid - så duer kun faste skriftlige aftaler for at være ærlig. Det andet slår man sig før eller siden på, også fordi - uanset hvor meget man taler, så misforstår man, og der opstår ting man ikke lige tænkte på

Aftaler - specielt mellem venner - er vejen frem - først og fremmest dead-lines http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/undga-svindel-med-ny-hjemmeside.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej jeg har på ingen måde forstand på software udvikling, det er korekt

Uden en rød reje. nej mener heller ikke jeg på noget tidspunkt nævner at jeg mener der er nogen der skal udføre noget som helts, gratis.

Og ja, hvis jeg skal have bygget et nyt hus, så kontakter jeg et typehusfirma. Så forventer jeg der kommer en sælger forbi og stiller en helt masse spørgsmål om farven på køkkenet, hvilket tag og hvilket gulv jeg vil have. Det ville undre mig meget hvis der kom en sælger der skælte mig ud fordi jeg ikke havde besluttet hvor mange el installationer i hvert værelse for det burde jeg jo have sat mig ind i.....

Og ja jeg har selv brugt uendelig mange timer på at regne tilbud som jeg ikke har vundet, men det er jo udfordringen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rmarie:
Tak for tilbuddet Mikkel. Men må nok indrømme at det er en skæv start vi har fået på et evt. samarbejde.

Jeg tror du misforstod mit tilbud, jeg er ikke interesseret i at løse din opgave. Jeg tilbød at hjælpe dig med at lave en funktionel kravsspecifikation. Det har intet med valg af platform og styresystemer at gøre.

Rmarie:
Jeg har brug for et samarbejde med en person som kan sætte sig ind i hvad jeg ønsker til mit projekt uden

Dét er lige præcis det jeg har sagt hele tiden :-)

Rmarie:
Mit speciale er idé udvikling og realisering, med flair for al kreativ tankegang i processen.

Så ville det ikke skade at lære lidt om projektledelse, slet ikke hvis du regner med at lave flere projekter i fremtiden :-)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Uanset tillid - så duer kun faste skriftlige aftaler for at være ærlig. Det andet slår man sig før eller siden på, også fordi - uanset hvor meget man taler, så misforstår man, og der opstår ting man ikke lige tænkte på

Ring på Skype eller lignende, optag samtalerne med video. Sådan gør vi på store ting da det ellers kan koste mere at lave kontrakt end det gør at lave selve projektet. 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)