Har også læst Mikkels svar på dit første indlæg. Og det var ikke pænt skrevet! Jeg håber Mikkel havde en dårlig dag/aften, og at han ikke er sådan hele tiden. Vi skal alle starte et sted, og du er åbenbart lige kommet ind i en verden, som du ikke ved så meget om, så derfor søger du hjælp. Så forventer man ikke at blive svinet til Men nu ser det ud til, at Mikkel vil hjælpe dig på vej. Så håber du tager imod han hjælp, og ellers er du velkommen til at skrive herinde igen, så er jeg sikker på, du vil få den rette hjælp. Hvor skal du vide fra, hvad du skal kræve, når du er helt "grøn" på området Dbh |
Jeg syntes tit man ser de her web-folk mere eller mindre overfuse potentielle kunder for ikke at have lavet kravspecifikation, ikke have forholdt sig til webhotel, at ønske de samme ting som et større site kan for det koster jo mange penge.
Jeg tænker der måske kunde være belæg for noget salgskursus inden for den branche, hvorfor er der ingen der stiller den potentielle kunde de her spørgsmål i stedet? det kunne jo blive en kunde, når de spørger ind til prisen og muligheder er pungen allerede åben....
Var det ikke en ide at lave en kravspecifikations-template man kunde sende ud til dem der spørger, så er man allerede på god fod og har startet en relation til en der efterspørger det produkt man er verdens mester i at producere.