Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg på tema

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det har jeg ikke oplevet før. Et bud er, at det er fordi dit tema Lifestyle er childtheme til Omega (se samme link), og at det derfor har brug for denne for at få funktionerne med - som muligheden for at lave en statisk forside. Det er et bud, ikke nogen garanti.

Jeg kan lige prøve at installere begge på en ny side og se.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Jeg er nu mest interesseret i at få et indlæg op i menuen uden den også er inde på forsiden skal man have en statisk funktion for at kunne det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:04

Nyt indlæg bare fordi.

Jeg har nu installeret Lifestyle OG Omega på en ny side.

http://prntscr.com/away8z

Det ser ud til at virke som det skal. 

http://prntscr.com/awayjr

Forsiden kan også fås uden den sidebar hvis man vil have det.

Hvis du ikke har Omega endnu, så skal du gå ind under udseende > temaer og søge efter Omega. Installer den, men aktiver den ikke.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:06

mart605p:
Jeg er nu mest interesseret i at få et indlæg op i menuen uden den også er inde på forsiden skal man have en statisk funktion for at kunne det?

Nej, men jeg er stadig ikke helt sikker på, hvad du mener med få det op i menuen. Skal det være sådan, at når man klikker på et menuelement, så kommer man til alle dine indlæg, eller ihvertfald disse under den kategori man nu klikker eller hvordan?

Tilføjelse: Nu har jeg lavet en lynopsætning på den side jeg smækkede op. Se om det er noget i den retning du eftersøger. http://benji.gaesteblog.dk/life/

Med artikler under kategorier, og med 'infosiden', en side med tekst i menuen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Det skal være sådan at det skal være en undermenuer til måske udlandet så når man holder musen over udlandet kommer alle de rejser som er indlæg frem :) Jeg har fået den derop men den er stadig på forsiden

Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal installere et nyt tema?

Hvad hjælper det? Og man kan jo ikke have to temaer.....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20

Omega var allerede installeret men er ikke aktiveret

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:21

mart605p:
Det skal være sådan at det skal være en undermenuer til måske udlandet så når man holder musen over udlandet kommer alle de rejser som er indlæg frem :)

Hvad er der galt i at klikke? Problemet med ting der popper frem er, at det hele forsvinder igen, hvis musen kommer bare lidt for langt væk, og så skal man starte forfra. Smid det under kategorier, lad folk klikke og så kan de finde det de nu vil.

mart605p:
Jeg har fået den derop men den er stadig på forsiden

Mhm, derfor du skal installere det andet tema.

mart605p:
Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal installere et nyt tema?

Fordi det ene er child, det andet parent tema. Den ene er afhængig af den anden.

mart605p:
Hvad hjælper det? Og man kan jo ikke have to temaer.....

Omega er parent tema, det vil sige, at alt det tekniske, funktioner og så videre er kodet i den.

Lifestyle derimod er et child tema, altså drager det information fra parent temaet, Omega, og anvender også hvad det selv har - designet.

Der er en masse tekniske fordele i at bruge parent/child, men det er ikke så vigtigt at komme ind på. Faktum er bare, at for at child skal fungere fuldt ud, skal det have parent tema. Du skal ikke aktivere, men installere Omega. Når du spørger om du vil aktivere lader du bare være med at klikke på aktiver knappen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28

Hej Jonas

Temaet omega har hele tiden været aktiveret så hvad  skal jeg nu?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:33

mart605p:
Temaet omega har hele tiden været aktiveret så hvad  skal jeg nu?

Mærkeligt, den side jeg brugte til at finde dit tema sagde ellers, at det var lifestyle. Men hvorfor du så ikke kan slå statisk side til, det forstår jeg ikke. Har lige aktiveret omega på min og den kan stadig godt vise statisk.

Hvad dit menu halløj angår, så ved jeg ikke, hvordan det skal laves som du vil have det, desværre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

Så du ved ikke hvordan man får et indlæg op i menuen såDan den kun ligger dr?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)