Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg på tema

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal ligge under måske udlandet.

Der står at det er et header billed under tilpas men jeg kan godt lave et indlæg som en test :D

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:27

mart605p:

Det skal ligge under måske udlandet.

Der står at det er et header billed under tilpas men jeg kan godt lave et indlæg som en test :D

Okay, for at få det under 'udlandet', så skal du give dit indlæg kategorien oplevelser eller udlandet. Hvis du sætter kategorien 'udlandet' som en child til 'oplevelser', så vil det være sådan her i urlen: http://xn--oplevmedbrn-ogb.dk/category/oplevelser/udlandet, ligesom her (bare med mine kategorier vist her) http://prntscr.com/aw690c.

Jeg vil anbefale at du fjerner category, det ser ikke så kønt ud. Det fjerner du under 'indstillinger' > 'permanente links' (http://prntscr.com/aw6a0q) sæt den sådan.

Dit header billede er enooormt, overvej eventuelt at gøre det længere og fladere, det ser lidt pænere ud.

Angående det mærkeligudseende links med dit domæne navn (xn--...), så er det fordi du har ø i dit url. Æ, ø og å er stadig ikke super godt understøttet, så jeg vil anbefale at skaffe samme domæne men med boern i stedet, og så bruge det normalt og have med ø til tryksager fx eller andre steder hvor ø'et ikke bliver et problem.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Hej Jonas

Tak for svaret der er nogle af de ting dom du skrev som jeg havde gjort andre ville jeg helst ikke gøre.

Jeg havde allerede gjort det der under permanente links.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan få header billedet væk når man går ind på oplevelser og så udlandet.

Jeg vil ikke finde et nyt domæne eftersom det tog mig lang tid at finde et godt et.

Jeg syntes også headerbilledet er fint nok i størrelsen.

Jeg har lige sat indlægget op i menuen men den står stadig på forsiden :/

Håber du/i kan hjælpe

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 14:42

mart605p:
Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan få header billedet væk når man går ind på oplevelser og så udlandet.

Et header image går jo igen på alle sider? Eventuelt så lav en statisk forside og sæt et billede der.

mart605p:
Jeg vil ikke finde et nyt domæne eftersom det tog mig lang tid at finde et godt et.

Det siger jeg heller ikke du skal. Du bør bare købe domænet: oplevmedboern.dk og bruge det som primært med oplevmedbørn.dk der redirecter til oplevmedboern.dk. Domænet er ledigt, indtil videre, men der er enkelte domænehajer rundt som sagtens kunne finde på at tage det, blot for at være til besvær.

mart605p:
Jeg har lige sat indlægget op i menuen men den står stadig på forsiden :/

Dine indstillinger står til at vise nyeste indlæg først. Ændre det til en statisk hvis du ikke vil have indlæg på forsiden.

Du skal ikke tilføje den til menuen manuelt hvis det bare skal være et indlæg til din udlandet kategori.

Du kan se hvordan det er sat op på en af mine sider. http://prntscr.com/aw6z7c

Indlægget liger i en kategori, ikke som et menu punkt for sig selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Hej Jonas

Igen tak for svaret.

Kan du forklare hvordan gør jeg sådan at indlæg ikke står først når jeg går ind på min hjemmeside? Er det et sted under indstillinger?

Angående domænet kan jeg så ikke bare ændre urlen under indstillinger?

Håber du/i kan hjælpe :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Hej Jonas

Igen tak for svaret.

Kan du forklare hvordan gør jeg sådan at indlæg ikke står først når jeg går ind på min hjemmeside? Er det et sted under indstillinger?

Håber du/i kan hjælpe :D

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 19:12

mart605p:

Indstillinger > Læsning > vælg 'En statisk side' og så lav en side du kalder 'Forside' og brug til det. http://prntscr.com/awa6lj

Forsiden vil så blive hvad der end er på denne 'Forside', men vil stadig bare have oplevmedbørn.dk som url.

mart605p:

Nej, du skal købe domænet oplevmedboern.dk og så inde ved din host gøre oplevmedboern til hoved domænet og have det andet til at redirecte over til oplevmedboern.dk. Det er min kraftigste anbefaling. Hvad du gør med det er op til dig. Hvis du i fremtiden planlægger at have en custom mail også, fx ditnavn@oplevmedbørn.dk, så vil det med ø skabe problemer for nogle programmer. Igen vil oplevmedboern være at foretrække. Det er ikke noget du bare lige kan ændre i nogle indstillinger i Wordpress.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Hej Jonas

Tak for svaret igen :D

Jeg tror ikke lige forløblig jeg har tænkt mig at lave en mail der hedder fx ditnavn@oplevmedbørn.dk men vis det er så kontakter jeg jer :D

Jeg har været inde på indstillinger > Læsning > Vælg men kunne ikke se det sådan ser det ud for mig.

Blogsider viser højst  indlæg
Syndikeringsfeeds viser de seneste  emner
For hvert indlæg, vis For hvert indlæg, vis

Hele teksten
 Resume

Søgemaskinesynlighed Søgemaskinesynlighed Fortæl søgemaskinerne at de ikke skal indeksere dette websted.

Det er op til søgemaskinerne at indfri denne anmodning.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35

Blev lidt grimt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51

Her står det jeg kan altså ikke se det :(