Det skal være sådan at det skal være en undermenuer til måske udlandet så når man holder musen over udlandet kommer alle de rejser som er indlæg frem :)
Hvad er der galt i at klikke? Problemet med ting der popper frem er, at det hele forsvinder igen, hvis musen kommer bare lidt for langt væk, og så skal man starte forfra. Smid det under kategorier, lad folk klikke og så kan de finde det de nu vil.
Jeg har fået den derop men den er stadig på forsiden
Mhm, derfor du skal installere det andet tema.
Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal installere et nyt tema?
Fordi det ene er child, det andet parent tema. Den ene er afhængig af den anden.
Hvad hjælper det? Og man kan jo ikke have to temaer.....
Omega er parent tema, det vil sige, at alt det tekniske, funktioner og så videre er kodet i den.
Lifestyle derimod er et child tema, altså drager det information fra parent temaet, Omega, og anvender også hvad det selv har - designet.
Der er en masse tekniske fordele i at bruge parent/child, men det er ikke så vigtigt at komme ind på. Faktum er bare, at for at child skal fungere fuldt ud, skal det have parent tema. Du skal ikke aktivere, men installere Omega. Når du spørger om du vil aktivere lader du bare være med at klikke på aktiver knappen.