Hej iværksætter- kammerater ! Jeg har nu haft min Sports terapeut klinik siden start 2013. Det skal siges at det er mit arbejde nogle dage om ugen, da jeg også har studier ved siden af. Min omsætning årligt med klinikken ligger derfor ikke særlig højt (3-5.000 månedligt), så det er absolut med i mine tanker, om en revisor vil være alt for omfattende, i forhold til hvad jeg har behov for? Er det en god idè at sikre sig i de tidlige år, selvom omsætning ikke er høj endnu, eller kan jeg sagtens fortsætte mit arbejde med selv at stå for det og så for en hjælpende hånd om nogle år? - Bogholder ville eventuelt også være en mulighed? Der er vel ingen som ønsker sig at risikere noget, men lidt bekymring omkring ens firma og økonomien er vel meget sundt! Jeg brander for klinikken og mit arbejde, og har masser af tanker og ideer om fremtiden i min klinik og det bliver fuldtid inden for 4-5 år. Jeg har rigeligt at lave, men begrænser mig selvfølgelig i forhold til hvad jeg kan overkommer ved siden af et hårdt studie! Indtil nu har jeg selv stået for alt regnskab, moms, årsopgørelse mm. med hjælp fra vores skønne side Dinero og ellers mig selv :-) - Tak for jeres tid, og en kanon dag til jer! |
Der er fejl i ca halvdelen af alle små virksomheders regnskab - uanset program - så en vis risiko er der. Jeg ville personligt lade en bogholder/økonomi person (ikke dyr revision) gennemgå regnskabet i alle fald en gang om året - Det kan gøres for ret små penge, og du er langt mere sikker, men jeg ville, som du beskriver det, lave resten / alt selv
vh John Hannover