Hej aminoer. |
Jeg har lige ændret overskriften på dit indlæg, fordi "Leverandør" siger ikke så meget om hvad det drejer sig om
Jeg har lige ændret overskriften på dit indlæg, fordi "Leverandør" siger ikke så meget om hvad det drejer sig om |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Skriv en mail om hvad du præcis ønsker til mig på sz@hosatrading.com |
Hej, jeg har tekstil produktion på Madagascar og du kan skrive til mig på mikkel@intnet.mu Vores styrke: Vi kan håndtere forholdsvis små moq. (dog ikke under 100 styk pr design) Billig arbejdskraft Levering med EUR1 certifikat. (dvs du har ingen told på import) |
http://www.mwcreation.net
Dear Villy98 Good Day. I am writing in English because lack of Danish skills. As I read you that you are looking for a producer. If yes please write me at suppor@dantextile.com We could have a meeting for details discussion about your dream. I hope we can help each other. I look forward to hear from you. Best Regards Anowar Udidn |
Hej Vi har kontor i Kina med kinesiske ansatte. Vi sourcer bl.a metervarer på tekstilmarkedet, så vi kan levere små mængder. I er meget velkomne til at skrive til sales@ambtrading.dk mvh Belinda |
Hej Villy98 Du er velkommen at skrive til mig vedrørende dit produktion. Jeg arbejder med en det producere tøj : odoroagairina@yahoo.com Mvh Irina |