|
Hej aminoer. |
Jeg har lige ændret overskriften på dit indlæg, fordi "Leverandør" siger ikke så meget om hvad det drejer sig om ![]()
Debat
|
Jeg har lige ændret overskriften på dit indlæg, fordi "Leverandør" siger ikke så meget om hvad det drejer sig om |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
Skriv en mail om hvad du præcis ønsker til mig på sz@hosatrading.com |
|
Hej, jeg har tekstil produktion på Madagascar og du kan skrive til mig på mikkel@intnet.mu Vores styrke: Vi kan håndtere forholdsvis små moq. (dog ikke under 100 styk pr design) Billig arbejdskraft Levering med EUR1 certifikat. (dvs du har ingen told på import) |
http://www.mwcreation.net
|
Dear Villy98 Good Day. I am writing in English because lack of Danish skills. As I read you that you are looking for a producer. If yes please write me at suppor@dantextile.com We could have a meeting for details discussion about your dream. I hope we can help each other. I look forward to hear from you. Best Regards Anowar Udidn |
|
Hej Vi har kontor i Kina med kinesiske ansatte. Vi sourcer bl.a metervarer på tekstilmarkedet, så vi kan levere små mængder. I er meget velkomne til at skrive til sales@ambtrading.dk mvh Belinda |
|
Hej Villy98 Du er velkommen at skrive til mig vedrørende dit produktion. Jeg arbejder med en det producere tøj : odoroagairina@yahoo.com Mvh Irina |