Erhvervsbladet.dk har jo et samarbejde med Amino.dk om at levere iværksætter nyheder. Men nu har du også mulighed for at få den trykte udgave GRATIS hjem til dig i en måned. Derefter koster det 598 om året. Ved at bestille et abonnement støtter du desuden kontorfællesskabet Duckyard med 50 kr. Bestil nu.
Om erhvervsbladet
ErhvervsBladet.dk er fyldt med nyheder, du kan bruge, inspiration, værktøjer og analyser. Endnu mere målrettet til mindre og mellemstore virksomheder. Og specielt til dig der ønsker en succesfuld forretning. Du får også en ny ugentlig 2. sektion, hvor vi sætter fokus på viden, penge, ledelse, transport, it, logistik og ejendomme. Alt det du bruger for at drive din virksomhed.
Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at se nærmere på Erhvervsbladet på tryk, men jeg synes ikke helt det fremgår hvaqd der sker efter den gratis måned er udløbet. Jeg antager, at det så er muligt at opsige aftalen, hvis man ikke ønsker at fortsætte, men det fremgår ikke helt tydeligt.
/martin
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk
Det er rigtigt, de er godt nok sparsomme de betingelser - jeg har dog selv gået udfra det samme som dig, men nu får vi lige styr på det. Jeg har lige ringet til dem der står bag kampagnen og de vender tilbage med svar når det er afklaret.
Men kunne da være interessant at høre hvordan det forholdt sig efter én mdr?
Jeg opfatter deres tilbagetrækning som et tegn på, at de var af en anden opfattelse af hvordan tilbudet skulle forstås. Jeg tror de har ment, at man fik en måned gratis, hvis (og kun hvis) man bandt sig for 12 mdr. derefter.
Men den holder som bekendt ikke, da man ikke må reklamere med gratis ting, hvis de ikke de fakto er gratis. Og en ydelse kan aldrig være gratis, hvis den er betinget at betaling for en anden ydelse.
/martin
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk