Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsbladet

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian

Ingen tvivl om at du får noget for pengene, og 2,66 om dagen nok ikke er det der vælter budgetet hos de fleste.

Men 600 sparet her og der kan blive til rigtig mange penge for en ny opstartet og netop det at køre en stram økonomi i starten, kan betyde forskellen på succes og fiasko.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 15:03

Lidt for hurtig afsendelse, så jeg fortsætter lige…..

Og uanset hvilken timeløn man arbejder til, er 600kr. mange penge at spare, hvis det eneste der kræves er 3-5min telefon opkald.

Derfor er spørgsmålet stadig er der nogen som ved at de får erhvervsbladet gratis, og ikke kun gratis om torsdagen?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:10

Hejsa...

Nu kører jeg som distributør for Bladkompagniet, som levere Erhversbladet,og så vidt jeg ved udkommer det ikke længere... det er hvert fald stoppet med og blive kørt ud af os chauffører.

/Mia

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:07

Jeg får det 5 dage om ugen, leveret med posten for ca. kr. 500/600 pr. år. God avis for små virksomheder alle pengene værd.

Thomas Bonde

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:24

Forleden løb jeg på vores avisbud og han distribuerede ganske rigtigt Erhvervsbladet til erhvervsadresser sammen med vores dagblad. Hvorfor, ved jeg så ikke endnu :) 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 22:50

Få nogle få dage var jeg privat sammen med en del virksomhedejere og flere var sikre på at de fik erhvervsbladet gratis.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)