Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bondefangeri eller skide smart

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har købe EN bog på Plusbog . dk og det bliver også den sidste. Men er jeg blevet taget ved næsen, ud fra den kloge narre den mindre kloge eller er det ulovlig, hvilket jeg håber I kan svare på.

Jeg køber en lydbog online og får en kvittering på beløbet. SE:

____________________________

Motivation - i medvind og modvind, Lydbog (ingen cd) (ISBN-13: 9788711452202) | 1 stk á 59,00 - DKK 59,00 

Adgang til alle PLUStilbud for kun 99 kr/måned i løbende abonnement - få 1. uge GRATIS. - DKK 0,00


Samlet: DKK 59,00
Heraf 25% moms: DKK 11,80
Betalingskort gebyr (DKK 1,04)

Er betalt online: DKK 60,04

Samlet: DKK 60,04

_____________

Jeg opdager lang tid efter (5 måneder) at der ud over de 60 kr også er trukket 5 x 99 kr for abonnent i hele perioden, på mit kreditkort

Så jeg har 2 spørgsmål.

1. Er den ovenstående mail nok til at de uden videre kan trække 99 kr. måned efter måned.

2. Skal man som virksomhed ikke altid sende en kvittering for hver beløb der bliver trukket.

Kan se på trustpilot at jeg ikke er den første der bliver fanget.

Jeg har både ringet og skrevet mail, men de er på ingen måde forstålig og henviser bare til mailen.

Hvem har fat i den lange ende?

P.S. Bogen egner sig, i mine øjne ikke som lydbog fordi man skal tegne tabeller m.m. ud fra en en mundtlig forklaring og skal høres flere gange. Noget som jeg ikke lige var motiveret til. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Huskede du at opsige abb. i tide?

Det kan godt betale sig at læse betingelserne før man køber, hvilket rigtig mange IKKE gør.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser det så står der kun dette i mailen.. Betingelser eller ej så har jeg ikke fået nogen kvittering..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke siden, men jeg synes, at det lyder til, at du har tegnet et abonnement med md. betaling a kr. 99. Dvs. du har forpligtet dig til at betale kr. 99 pr. md. - og du har samtidig accepteret, at det trækkes automatisk. Det er ganske sædvanligt. Så jeg tænker desværre at det er rigtig nok. Jeg vil anbefale dig, at du straks opsiger abonnement, og sørg for at have dokumentation for opsigelsen, og så må vi håbe, at der gælder en kort opsigelsesvarsel. Opsigelsesvilkårene kan du finde på sidens handelsbetingelser.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes det er fantastisk at du giver dem 1 stjerne på trustpilot - de har jo højt og tydelig skrevet betingelserne øverst på hjemmesiden. Og alligevel vælger du at give dem dårlig anmeldelse, fordi du selv har "nosset" i det - hvad med at tage ansvar for dine bestillinger, i stedet for at skyde skylden på plusbog.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er opsagt for flere uger siden.. Da jeg mener dialog er det bedste middel.. Men den vej gav ingen ting. 

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Keld_J:
Bondefangeri eller skide smart

Nogle vil synes det er smart, jeg vil kalde det bondefangeri og luskeri. Det er en ret almindelig adfærd, når virksomheders værdigrundlag indskrænker sig til størrelsen af beløbet på bundlinien. Og selv med så snævert et fokus, er det meget tvivlsomt om den adfærd er en god forretning på sigt.

Keld_J:
Jeg har købe EN bog på Plusbog . dk og det bliver også den sidste

Det kan jeg rigtig godt sætte mig ind i, jeg går også en stor bue uden om den slags virksomheder.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Marwe:

Jeg synes det er fantastisk at du giver dem 1 stjerne på trustpilot - de har jo højt og tydelig skrevet betingelserne øverst på hjemmesiden. Og alligevel vælger du at give dem dårlig anmeldelse, fordi du selv har "nosset" i det - hvad med at tage ansvar for dine bestillinger, i stedet for at skyde skylden på plusbog.dk

Måske har du ret men det er bare sådan jeg oplever det. Der er flere på TP som har oplevet det samme kan jeg se..

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sjovt at de er e-mærket - så åbenbart er der ikke noget galt med deres hjemmeside - det er åbenbart intet lusket, skrevet med småt osv. Jeg har lige prøvet at gennemgå købsprocessen, og man skal virkelig være idiot (ikke at jeg mener du er) men for ikke at være klar over at det koster 99 kr. efter den første uge.

Så igen, når man peger fingre af andre, så peger 3 fingre mod én selv.

Hvis du kan blive "snydt" af sådan en hjemmeside som plusbog, så vil jeg bare advare dig om at der står udenlandske personer ved motorvejen som sælger "guld" til næsten ingen pris - men det er ikke guld ;-)

Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Pro-Instruments.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Keld, 

Jeg er ked af at sige det, men Marwe har altså ret som jeg ser det? Jeg har også lige kigget lidt på hjemmesiden, og som jeg lige ser det, så har du ikke været opmærksom nok, da du købte bogen... Om bogen så var et godt eller skidt køb, skal jeg ikke kunne sige.. Men at give dem et stjerne for det der, er måske at trække den lidt? 

- Personligt så havde jeg kaldt det for lære-penge, og gjort andre opmærksomme på det, inde på deres trustpilot-side. Men jeg havde ikke givet dem een stjerne, bare fordi at jeg ikke var opmærksom nok, eller fordi at jeg ikke opsagde aftalen i god tid... Det er ikke firmaets skyld... Er det? 

Vh, 

Pro-instruments.dk

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)