hmmmm.. Det er bestilt ved en kundeservicemedarbejder ved Stofa, som også fik forklaret hvad det skulle bruges til - men tror nu heller ikke det bliver så slemt, da det primært skal bruges til at modtage kald.
Jeg har fået nogle tilbud på IP telefoni løsninger, men det er alt for dyrt i forhold til virksomheden PT. Derfor starter vi op med en ganske almindelig analog telefonlinie.
Arbejder på et kontor hvor det er rigtig nemt for os at skalere vores løsning. Vi bruger 3 omstilling hvor du bruger din computer til opkald når vi er på kontoret og ellers har mobilen.
Det er en prisbillig løsning, som er nem at skalere hvis der kommer flere medarbejdere til, samtidig er der fordelagtige priser hvis du får behov for udlandstelefoni.
Kan ikke sige om løsningen passer på dine behov, men vil anbefale at du tager en snak med dem om telefoni.
Ved ikke om du har fundet en løsning endnu? Men ellers kan vi sagtens lave en "Callcenter-løsning" til jer - hvor I valgfrit kan vælge mellem PC'en, en fysisk IP telefon eller mobilen til at besvare opkald.
Med callcenter-løsning menes, at man ringer til et hovednr. og så stilles samtalen over til første ledige medarbejder. I kan lave kaldplaner og afdelinger (tast 1 for salg, tast 2 for support etc.) ventemusik, specielle beskeder efter lukketid etc. - og hele herligheden koster under kr. 100,- pr. medarbejder.
Der er ingen binding - og I kan prøve gratis i 30 dage. Hvis det har interesse kan du fange mig på 51 911 360 (We Just Do IT)
Sent svar herfra, men så aligevel, ingen af de andre svar er spot on. Du kan bruge en tiptel 1020 og besvare indgående opkald ved at trykke på en knap på selve telefonen, hertil kan bruge ledningsheadset eller trådløse headset.
Eller du kan vælge en lidt mere avanceret telefon hvor opkald kan besvares på distancen og via headsettet. Så hedder den tiptel 274, hertil kan du så vælge et trådløst headset.