Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af system til nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne godt tænke mig lidt input til valg af system til nyhedsbrevsudsendelse. Vi skal i firmaet have fundet et godt system til dette, men er lidt på bar bund i forhold til de mange udbydere der findes!

Hvad skal man være særligt opmærksom på?

Måske nogle udbydere i vil anbefale og nogle man skal holde sig helt fra?

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mailchimp fungerer super godt og giver dig mulighed for at tracke hvor mange der åbner, hvor mange der klikker og hvornår på dagen det er bedst at sende dit nyhedsbrev.

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 16
Fra  DOOZY Marketing Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg kan anbefale Ubivox. Det er dansk, og super overskueligt og nemt at finde ud af. Der er forskellige skabeloner, men også mulighed for selv at flytte rundt på de forskellige elementer. Der er også et media library, hvor du kan gemme billeder, så du nemt har mulighed for at genbruge de samme billeder i senere nyhedsmails.

Naturligvis er der også tracking på dine nyhedsbreve, så du kan se responsen og effekten på dem. Det burde der være på de fleste systemer, men ellers vil det i hvert fald være noget af det, du skal være opmærksom på. Det er jo ikke sjovt at sende et nyhedsbrev ud, hvis man ikke ved, om folk overhovedet læser det. :)

God fornøjelse.

Med venlig hilsen

Thomas Lindegaard

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Fra  JeppeBro.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

mailplatform.dk er en smule kompliceret og ikke så brugervenligt som f.eks. Mailchimp - når det er sagt, skal det siges, at mailplatform har nogle rigtig gode funktioner i forhold til segmentering baseret på kliks.

Men ellers er mailchimp også mit bedste bud. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg vil helt klart anebfale jer at prøve kræfter med mailchimp. I kan starte med at bruge deres gratis version, indtil I har forelsket jer i systemet. Hvis I eksempelvis har en WordPress løsning er det super nemt at integrerer direkte på jeres webløsning. 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager, at de fleste mailprogrammer er brugervenlige og tilbyder gratis/billige løsninger til de små behov.
Overvej, hvad det koster ifht. hvor store jeres lister er. F.eks. har mailchimp en grænse på 2000 (sidst jeg checkede?), før det koster penge.

Hvis I virkelig vil satse på det, så find ud af, hvilke emailprogrammer, der kan integreres med jeres kundedatabase/crm-system.
Det vil gøre jeres arbejde 100 gange lettere.

F.eks. Du kan godt integrere mailchimp i Base, men ikke i Workbook, her skal du have fat i ActiveCampaign i stedet.

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Som de andre, så tilslutter jeg mig også MailPlatform! :) De har en Aksel inde hos dem, som er super god til kundeservice og hjælp i starten... Du vil ret hurtigt være igang, med dem...

Hilsen,
Caspar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)