Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har ville købe Martin Thorborgs bog E-pusher, men så fandt jeg ud af at der var flere versioner? 

- hvilken er det jeg skal købe(hvilken er bedst)?

- hvor kan jeg købe den

Også har jeg lig eet spørgsmål mere! Hvilke målgruppe henvender bøgerne sig til?

iværksætter der er igang?

-eller mennesker der tænker på at komme igang med mangler lige et spark i rumpen for at komme igang?

Jeg er selv en der har brug for et spark i rumpen, da jeg ikke ved hvor jeg skal starte! også kan i også vurdere ud fra det om det er klog at købe bogen.

Mange tak på forhånd! 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:47

E-pusher light er den gratis version. E-pusher 1.0 er den første version af hele bogen. E-pusher 2.0 er den samme som første version + en del nye artikler i. Så du skal købe 2.0

Bogen kan du bruge, hvis du overvejer at starte en online webshop.

mvh

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:47

05emak:

- hvilken er det jeg skal købe(hvilken er bedst)?

- Der findes kun en version :-) Der er dog lagt en gratis light udgave ud som du finder her: http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

05emak:

- hvor kan jeg købe den

- Det kan du lige her: http://www.e-pusher.dk/koeb-e-pusher/

05emak:

Også har jeg lig eet spørgsmål mere! Hvilke målgruppe henvender bøgerne sig til?

- Nu har jeg kun læst light versionen, men den henvender sig faktisk til begge målgrupper. Du får en masse råd som ellers ville være fandens dyre :-)

Held & lykke

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:19

Martin: Og hvad så, når version 3.0 udkommer ? Kan vi så tilkøbe de nye artikler eller skal vi erhverve hele bogen igen ?

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:25

Nu er det jo ikke sikkert jeg finder tiden til version 3.0, det tager mig jo en del tid :-)
Men skulle det ske, så kommer der vel et godt tilbud på at opgradere.
Men lad os nu se om den kommer.

Dbh Martin

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 21:25

Jeg havde købt 1.0 og bliv opgraderet til 2.0, så mon ikke vi også bliver opdateret til 3.0

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:28

Change:

Jeg havde købt 1.0 og bliv opgraderet til 2.0, så mon ikke vi også bliver opdateret til 3.0

Hehe det skal du spørge Martin om.

Han har talt ! :-)

Ps. Så ikke i skrev på næsten samme tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33

Hej 05emak

E-pusher 2.0 er den nyeste version og er den du skal købe når vis du påtænker at åbne en internet butik.

Hvis det er mere inspiration i al almindelig omkring iværksætteri, så vil jeg da klart anbefale Martin's bog "iværksætter til jeg dør", som er fyldt med gode råd, historier og erfaringer fra hans eget liv, meget inspirende bogIdea 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)