Jeg er ved at åbne en dansk webshop der henvender sig til forbrugere i Danmark.
hvor vigtigt er det at tage imod dankort - jeg ved godt man aldrig skal gå ned på betalings- og leveringsmuligheder - men min tanke går på, at langt de fleste dankort der udstedes er ligeledes visa kort, så en "gratis" clearhaus eller pensopay med kun visa og mastercard kunne spare mig nogle penge i starten.
Det er mere signal værdien i at have dankort logoet på siden jeg kunne forestille mig var "nødvendig".
pt. har jeg dankort modtagelse og har betalt frem til november 2016 så den bliver selvfølgelig indtil da - jeg har ingen tal at gå med pt da jeg ikke er åbnet endnu men vil over sommeren se hvad der kommer ind.
nu bruger jeg quickpay som betalingsgateway - kan man se om folk bruger dankort, eller om de bruger visadankort når de køber .
Og nu når jeg sidder og tænker over det - Nogen der ved hvordan quickpay egentlig prioriterer et visa dankort ? jeg har både clearhaus og nets i min quickpay løsning men vil jo klart helst have at dem med visadankort de bliver trukket via nets hvor gebyret er mindre (1,45% clearhus vs. 1.39kr nets)
jeg kan så se på din blog John Hanover at du svarer på den ene af mine spørgsmål ang prioritet af indløser - men er det alle gateways der fungerer sådan?
det kan jeg så selv svare på - jeg testede nemlig lige et køb, og kan se når jeg taster 4571 som alle visadankort starter med auto-indsatte quickpay dk-logo :)