Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør af T-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige høre om der nogen som kender en god leverandør af T-shirts. efter at søgt på alibaba uden godt resultat.

efter en vask på 60 grader... 

Venlig hilsen Daniel 

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En som jeg husker godt er jo SpreadShirt (https://www.spreadshirt.dk/). Der kan du laste opp design, og selge fra digital nettbutikk. 

Jeg kjenner ikke til kvaliteten på trøyene (eller trykkene) men det kan jo være verd å undersøke nermere!

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

American Apperal og Fruit of the looms laver begge high quality t-shirts, der er lavet for at smide prints på dem.

Ellers kan du tjekke Urban Classics ud, de har også en del "basic" wear og t-shirts.

Ellers er det bare at gå igang på google! ;) Da der findes den første million sidder, fra både danmark og resten af verden der sælger "basic" t-shirts.


MVH

Steffan

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel..

Vi producere massere af t-shirts hver dag, med print som dit, og vi har ikke problemer med kvalitet.. vi printer også for forskellige bands i danmark til deres merchendise..

Vi producere fra 1 stk. og du designer selv din t-shirt på vores hjemmeside. se her. www.shirtdesign.dk

Priser starter ved 175,- for en t-shirt i god kvalitet, skal du bruge større antal er der selvfølgelig mængderabat, det udregner vore side selv.

Håber det kan bruges.

her er en video fra vores produktion.

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Det vil jeg kunne hjælpe med i Kina.

Du kan evt. skrive en besked på sales@ambtrading.dk

mvh Belinda

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange tee skal du bruge?

jeg kan tilbyde Madagascar produktion, afhængigt af styk antal, stof  kvalitet og print er pris 5 til 7 euro stykket. For det kan svare sig i fragt bør moq være et par hundrede styk. Vi levere med ERUR1 certifikat som betyder du ingen afgift/ told har ved import.

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Jeg vil kunne hjælpe dig med dette. Send en PM hvad specific søger så vi kan arbejde på et tilbud til dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)