Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drag and Drop hjemmeside med brugerprofiler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg vil gerne lave en hjemmeside med webshop samt brugerprofiler, hvor kunder kan logge på for at købe samt skrive i et forum.

Er ingen ørn til Wordpress o.l., så er der nogle der kender en service (ala wix.com), hvor man nemt kan udfærdige en hjemmeside med ovenstående funktioner?

Pft. :)

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 23. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:07

Er der virkelig ingen programmer, hvor ens kunder kan oprette et login til at kommenterer i et forum, købe osv.?

Jeg tror weebly.com tilbyder det, synes dog ikke programmet er særligt godt til at redigere i..

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:23

Har selv erfaret at det er rigtig svært at finde en hjemmeside med brugerprofiler, f.eks hvis man har indhold kun til betalende medlemmer. 

men der er forskellige mulighder, men ofte er det ens helt konkrete og præcise krav til hvad sådan en brugerprofil skal kunne, som gør det svært at finde en side. 

hvad er dine konkrete behov??

Hvis det blot er et FORUM, så kan du jo bare oprette et forum - fås i Surftown som one-click løsning http://support.surftown.dk/support/hvad-er-1-click-toolbox

det kan ikke være nemmere og så lægger du et link ind på din hjemmeside til dette forum. 

som du skriver Weebly er en mulighed - deres dyreste løsning muliggør medlemselement, men jeg har ikke prøvet det selv, syntes løsningen var for dyr, men er ellers selv glad for weebly i forhold til wix

Ellers er der Wordpress, hvor du kan tilføje et plugin - enten medlemslogin, eller et forum tror jeg også findes. 

Men lille tue kan vælte stort læs, du bliver nødt til at gøre dig klart hvad de helt præcise behov er. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:55

Hej Thomas

Jeg vil anbefale dig WordPress, selvom du ikke er en ørn til det. WordPress indeholder brugermodul, mulighed for Forum igennem diverse plugins. Du kan endda koble WooCommerce på med subscriptions. 

Vi kan eventuelt bistå med de tekniske opsætninger, hvis du måtte have behov for dette. Du er meget velkommen til at skrive på simon@erhvervshjemmesider.dk, i tilfælde af at du ønsker assistance. 

Ellers held og lykke med projektet :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)