Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke side er bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa vi er to drenge på 15 der længe har gået med en drøm om at starte en lille virksomhed som sælger parfumer, vi ved bare ikke hvilken side vi skal hoste fra? Altså vi er ret nye, så det behøver ik det helt store, men til dem mest rimelige pris! Hvis nogle har nogle erfaringer med gode sider, ville vi blive glad hvis du ville skrive en side og måske begrunde hvorfor?;)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det siger hoste, mener du så et klassisk webhotel

Unoeuro har nogle meget iværksættervenlige priser og produkter :) 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

To 15årige må ikke, og bør ikke drive en webshop, da de ikke må påtage sig erstatningsansvar.

Synes i skulle tænke i andre baner.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

To 15årige må ikke, og bør ikke drive en webshop, da de ikke må påtage sig erstatningsansvar.

Korrekt, rent juridisk må man ikke drive virksomhed som mindreårig. Man har dog mulighed for at sende en ansøgning til Statsforvaltningen om undtagelse, hvis man er mellem 15 og 18 år, og ens forældre er villige til at hæfte for en. Man kan læse mere her http://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=8543.

At sige at Hansenvp og hans ven ikke bør drive webshop, er jeg helt uenig i. Man kan sagtens køre en god virksomhed som mindreårig, og det giver fantastisk erfaring at starte tidligt.

Angående webhosting kan jeg anbefale både Unoeuro og Meebox. De leverer begge et solidt produkt til en super pris.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Unoeuro til webhoteller. De er stabile, billige og nemme at have med at gøre. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Og heller ikke hvis virksomheden står i en 18 årigs navn??!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)