Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørelære?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. Jeg mangler en ny køreskole fordi den jeg har i forvejen er for dyr. Jeg har givet 11.000,- kr. for lovpakken, også giver jeg 800,- kr. hver gang jeg skal til teoriprøve, ud over det køber jeg adgang til teoriundervisning.dk som udløber inden jeg færdig, og jeg er egentlig træt af at købe adgang til teoriundervisning.dk hele tiden.. Ekstra køretimer skal jeg give 7-800 kr. for 90 minutter... Det må kunne gøres billigere?
Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:21

EM:
......... også giver jeg 800,- kr. hver gang jeg skal til teoriprøve...........,

Tjaaaa......stram ballerne, fold ørene ud og bestå første gang, det er som regel det billigste.

LarsQ.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:29

Lyder som om, at du har forsøgt en del gange og hvis du allerede er igang, kan det vel ikke betale sig, at starte forfra?

Tror de priser du selv opgiver, er det niveau et kørekort ligger på. Dog er prisen på teoriprøven kun 580kr jf http://www.politi.dk/da/borgerservice/korekort/priser/

Da jeg tog mit kørekort kunne man låne en dvd med en masse teoriprøver (gratis), som man så kunne lave derhjemme. Det var sådan set det eneste jeg brugte til at bestå prøven og så hørte jeg godt efter til undervisningen.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 18:53
Min køreskole har ikke gratis materiale at øve sig på hvilket jeg synes er lidt dårligt, eftersom at jeg gav 11.000 kr. for lovpakken, men det er jo så min egen skyld at jeg ikke undersøgte billigere steder til at starte med.. Jeg er godt klar over at prisen for en teoriprøve er 580kr, min køreskole tager 800kr for det... Jeg har ikke tænkt mig at starte helt forfra, jeg har jo det jeg skal have, jeg skal bare have ekstra køretimer på et tidspunkt, og det burde godt kunne gøres billigere.. LarsQ : Tak det er jeg jo godt klar over.
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:04

Forstår ikke, at din kørelære tager mere end de 580kr for en prøve. Det er jo ikke ham, der afholder den, men politiet.

Cd/dvd'en kan du låne gratis på dit lokale bibliotek og det er gratis.

Kan godt være, at du kan starte forfra ved en anden kørelære, men tror ikke det bliver billigere af den grund. Er der ikke også regler for, hvor langtid du kan vente med, at starte ved en anden kørelære uden at du mister de lovpligtige timer?
Ville være surt, at skulle starte forfra pga du synes normal prisen er dyr. Så bliver det jo bare endnu dyrer for dig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 19:12
De tager vel overpris for at sidde 5 min. ved deres computer eller hvor lang tid det nu kan tage at bestille en prøve... Jeg har ikke helt undersøgt hvor lang tid de timer jeg har taget er gyldige, men ja det skal jeg vist lige finde ud af... :-)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 02:52

Heysa, jeg fik kortet her den 14 nov, dejligt at få det overstået :). Jeg kom af med ca 14,5 og jeg gik igennem første gang :). mener en teori time hos ham koster 450-500 kr. og teorien 580 :).. Mine kammerater har givet omkring 12k, men herovre er der 1-2 måneders ventetid på de forskellige prøver derfor bedte jeg selv om ekstra køreundervisning :).

Thomas.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)