Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man åbner en webshop, og om man skal bruge nogle spicele beviser for at man må sælge online

Og hvad det sådan kommer til at koste at starte en webshop op hvor jeg sælger caps og accessories?

Tilmeldt 2. Feb 10
Fra  Pandi Web ApS Skrevet kl. 17:27

Hej Oliver,

Der er en del ting du skal have styr på / gang i når det er du skal igang med en webshop. Her er nogle af dem:
- Finde et produkt og en leverandør
- Finde et system (der findes en lang række, www.hvilkenshop.dk kan hjælpe dig med at finde et der passer til dig) 
- Finde en udvikler / designer (medmindre du selv tilretter en skabelon eller lignende til det system du vælger).
- Finde betalingsløsning (hvis du vil tage imod kort mv.)

Der er mange andre ting man skal tage højde for, men ovenstående kan I hvert fald få dig igang :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:44

Hej Oliver 

Beviser? Hvad tænker du konkret herigennem? Du skal i de fleste tilfælde have et CVR-nummer for at kunne være forhandler af diverse brands, samt i forhold til ansøgning af betalingsløsning / indløser. 

Der findes mange forskellige webshopløsninger, i mange forskellige prisklasser. Det handler i bund og grund om dine ambitioner. Du kan læse mere om vores webshopløsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk

Tilmeldt 29. Mar 16
Skrevet kl. 18:22

Tusind tak til jer begge for jeres svar, men kan i også fortælle hvad det kan kodet F.eks mindst og højst:-D

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:23

Oliver.kempf:

Tusind tak til jer begge for jeres svar, men kan i også fortælle hvad det kan kodet F.eks mindst og højst:-D

Den forstår jeg ikke :-) Vil du prøve at uddybe? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32

Hej Oliver

Hvad det minimum og maksimum kan komme til at koste? Det er umuligt at svare på.

- Vil du ikke selv lave webshoppen, så skal du købe denne (evt. fra Simon ;-) )

- Du skal købe et varelager hjem

- Du skal investere lidt i emballage til forsendelse

- Du skal investere lidt til markedsføring

Det er svært at sætte et konkret beløb på.

Jeg kan selv fortælle, at jeg startede min første webshop inkl. varelager osv. for ca. kr. 3000,-. Det skal dog også nævnes, at det var en webshop, hvor kostprisen for produkterne, var meget lave.

Til gengæld lagde jeg 100+ timer i at få konfigureret min webshop, til et resultat jeg kunne leve med.

Jeg håber du kunne bruge det til lidt.

Mvh Lasse

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:04

Hej Oliver

Det er meget svært at sige en pris for en webshop da det afhænger meget af hvad du ønsker den skal kunne.

Inden du kigger på hvilken webshop løsning du skal have tænker jeg at det er bedre at få fundet leverandør og undersøge konkurrenter. På den måde får du overblik over hvad du kan købe dine produkter til og se hvordan konkurrenterne ligger.

Det kan måske også være med til at give dig et indtryk af hvor meget du kan investere i webshoppen.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)