Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bygge website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger feedback på min website "Se den her"
Firmaet rådgiver privat personer om deres nye byggeprojekter. 

Jeg har lavet sitet klar, men er nysgerrige på om sitet er okay, og om konceptet i det hele taget holder?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:41

Det er overordnet en ganske fin side. Personligt bryder jeg mig ikke om stock fotoet på forsiden. Jeg ville hellere se dem som er bag firmaet, men det er selvfølgelig en smagssag.

Renovation skal rettes til renovering :)

Ikonerne på forsiden for rådgivning, udbudsmateriale, tilbudsindhentning og prisforhandling synes jeg ikke rigtig giver mening.

Email adressen hedder hej@byggemaegler.dk. Det virker useriøst på mig, men igen en smagssag.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:51

Hej Mads,

Selvfølgelig holder konceptet - ellers havde du jo ikke brugt så lang tid på at lave en hjemmeside og et ivs.

Du skal gå siden igennem med tættekam og få luset ud i stavefejl og dårlige formuleringer.

1. "Lange telefon tider" virker ikke på mig, men "lang åbningstid" virker bedre.

2. "Markedes" hedder "Markedets" etc...

3. Linket "Ydelser" giver associationer til hvad jeg skal gøre..........Brug "Tjenester" i stedet for.

4. Jeg kan heller ikke lide mailen. Vær konservativ og kald den info@byggemaegler.dk

5. Om os: Jeg kan ikke se nogen billeder......og 8 års erfaring med byggeri er INTET. Så hellere fjerne det eller lægge jeres erfaring sammen. Hvis det er jeres erfaring til sammen, så ændr teksten til: Mange års erfaring

6. Lad være med at skrive kontoradresse, hvis I aldrig er på kontoret. Det kan forklares i dag, så skriv i stedet postadresse og drop det med kontoret. Hvis nogen vil mødes der, så er det fint, men ingen kører derhen uopfordret alligevel.

Håber I kunne bruge feedback

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 14:47

Hej Mads,

Jeres side ser meget "stock"-agtig ud. Med det mener jeg at I nok har fundet et tema, og så udfyldt de felter som temaet havde, uden at tænke over om de giver mening.

Sproget virker meget "hurtig sælger agtig"og måske lidt for altomfattende. I kan det hele, det den halve pris.

Der er nogle enkelte fejl på siden (eks. http://www.byggemaegler.dk/nye-sternbraedder.html) og alle artiklerne er tomme?

Jeg forstår godt hvor I vil hen, og hvad jeres ide går ud på. Men jeg ville nok skrue lidt ned for "køb/køb/køb/" metoden, og derved fremstå mere professionelle.
Men I har et godt udgangspunkt.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

En fin hjemmesider. Jeg synes, at den har flot spil i farvener, og at den er brugervenlig.

Jeg må dog tilstå, at jeg finder billedet på forsiden i venstre side - det af manden med den gule hat og "byggekort" i hånden - meget useriøst. Jeg ved ikke hvorfor. Det ser lidt opsat ud, og det kunne måske mindske troværdigheden. 

Desuden; jeg kan se, at du har et nyhedsbrev. Det er svært at se, hvis det står nede i højre hjørne. Noget som mange virksomheder gør er, at lade en boks "poppe op" så snart siden åbnes - dette øger synligheden af dit nyhedsbrev gevaldigt. Jeg ved ikke, hvor du har lavet siden henne, men hvis det er i wordpress, så kan jeg anbefale den plugin, der hedder "sumome". 

Håber jeg kunne hjælpe.

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16

i stedet 8 år erfaring vil jeg skrive om  jeres referencer ,få udtagelser kunder

udtagelser der er det også god ide med især en facebook firma side der kan jeres kunder også skrive , få en facebook like - feed på jeres side ,det giver også lidt  seo også en fordel med google plus på siden..

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:15

Hej Mads

Jeg kan ikke kommenterer på konceptet, da mit kendskab til dine ydelser er for begrænset. Tilgengæld kan jeg rose dit webdesign. Ganske overskueligt og nydeligt opbygget. Thumps up Yes

Jeg synes til trods for dette at du mangler noget visuelt på dine undersider, der pt. primært består af tekst. Find nogle relevante billeder og lav nogle enkle opsætningen mellem billeder og tekst. Dette giver et bedre helhedsindtryk! 

Held og lykke med projektet :) 

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:07

Retter lige lidt stavefejl for dig, som falder mig i øjnene, blot efter få minutter på dit website, som ellers ser super godt ud ;)

Dygtige medarbejder --> Dygtige medarbejdere

8 år erfaring ---> 8 års erfaring

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)