Hej allesammen! |
som gebyr uden moms - på konto - ofte kaldet - gebyr og porto eller lignende - modkonto er tilgodehavende hos stripe - som skal have sin egen beholdning i dit bogholderi
vh John Hannover
Hej allesammen! |
som gebyr uden moms - på konto - ofte kaldet - gebyr og porto eller lignende - modkonto er tilgodehavende hos stripe - som skal have sin egen beholdning i dit bogholderi vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
forstår ikke din modkonto .- du bør have stripe som en konto for sig - helt som bank - og bruge den som modkonto vh John H |
Okay så tror jeg at jeg forstår, mange tak for svar! :) |
Hej John, Lige et opfølgende spørgsmål hertil - hvis "tilgodehavende til Stripe" skal oprettes / benyttes nøjagtig som bank, er det så korrekt at denne skal ligge i Balance istedet for drift? Med venlig hilsen Morten Sørensen |
Ja tilgodehavende stripe skal ligge ved siden af den du har for bank i status. vh John H |
Hej John Kan du på nogen måde udspecificere? Jeg har, pr 1. maj, åbnet en webshop og de første ordre er begyndt at tikke ind. Jeg har dog lidt problemer med at bogføre strip gebyr og forstår ikke helt hvad du mener når du siger tilgodehavende stripe skal ligge ved siden af bank. Kan man ikke bare bogføre direkte på konto: Gebyr og porto, modkonto bank? Håber du vil give mig lidt hjælp her :-) Venlig hilsen |
Ja, John mener at du skal oprette en ny beholdning for Stripe. |
Tænker at modkonto vel bare er bank, hvor min likviditet er? |