Jeg håber der er nogen der kan komme med nogle gode input på mine følgende spørgsmål Jeg har fået eneret på flere forskellige produkter, som alle enten er helt nye på marked, eller hvor tilsvarende produkter lige er kommet på marked, men en ting af gangen. Jeg har valgt at fokusere på 2 forskellige produkt typer 1. sprinklervæske i pulverform Det er en genialt produkt, hvor man bare hælder en pose direkte på bilen og fylder op med vand. Men så opstår der nogle forskellige spørgsmål Hvad skal man være opmærksom på, når man taget sådan et produkt til de store kæder? Skal nye produktet godkendes nogen steder? 2. rengøringsmidler også i pulverform og selvopløselige Der er i princippet de samme spørgsmål er? Ville det evt kunne betale sig, at få andre til at sælge det for sig? Her tænker jeg folk med bedre kontakter til byggemarkeder, supermarkeder osv? På forhånd tak |
Det lyder som geniale produkter, men vær lige opmærksom på, om din sprinklervæske nu også kan klare sig i frostvejr.
Der er jo stor forskel på sprinklervæske i verden, da nordlige lande er nødt til at have frostsikker sprinklervæske. Jeg kender ikke til pulvere, som iblandet vand giver frostfrihed, men jeg er heller ikke kemiker. Det må du vurdere om det holder.
Men svaret er ja: Det kan godt betale sig at få andre til at sælge for sig. Hvad vil du helst: Sælge 100 stk med en avance på 70% eller sælge 100.000 stk med en avance på 25%?
Vær også opmærksom på, at det er ikke bare lige til at komme ind hos de store kæder i dag, så du skal satame være god til at sparke døre ind og huske dokumentationen for dit produkt. Hav gerne både videoer, tests og alt muligt andet parat - for de vil stensikkert spørge efter det.