Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger malersvend/udlært partner til opstart af speciale virksomhed indenfor byggebranchen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Fra  MESA Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej, 

Som overskriften indikere søger, jeg en kompetent malerudlært/selvstændig person til at opstarte en ny virksomhed indenfor produktion/malerbranchen (byggebranchen).

Emne:

Jeg har et nyt produkt som er i mindre "opfinder" højde - dvs. det findes ikke på markedet og jeg har arbejdet med det sideløbende i 2 år nu. Jeg selv ser utrolig mange fordele ved produktet og der kan hentes store markedsandele i fremtiden. Der vil samtidig kunne skabes salg fra dag 1.

Lidt om mig:

Har lige solgt min 2 år gammel virksomhed, som omsatte for 1 mio om måneden til sidst (Materiale mv. fremvises til den rette for troværdighedens skyld).

Årsagen er at jeg ønsker det overstående emne/produkt ud i verdenen og efter 12 år i den "normale" håndværkerbranche er jeg kørt lidt træt i det.

Lidt om dig:

Personen der henvender sig skal være pålidelig, arrangeret og have stor kendskab til malerfaget.

Udlært maler og gerne erfaren som selvstændig.

God økonomi og mindre midler til opstart af selskab samt igangsættelse.

Være klar til at dedikere sin tid 100%.

Skriv gerne lidt om dig selv og evt. send mail eller facebook profil, så kan vi kommunikere den vej efterfølgende.

Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Fra  MESA Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ingen håndværkere eller maler tilstede med mod på overstående?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt pb. Mvh Daniel

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)