Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ildsjæl søges til langvarigt partnerskab!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Fra  MESA Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Kære Alle,

Jeg søger:

En partner og ildsjæl. 

En med gå på mod, et stort drive og en som gerne vil bruge sin fulde tid på, at være med til at opbygge en attraktiv platform. 

Jeg har:

En ny onlineplatform klar (Værdi/Brugt af kr. 130.000 kr).

Et nyt APS (Ingen aktiviteter endnu).

En markedsførings strategi (SMM kampagne outsourchet).

En facebook side med 2000 følgere/likes.

Jeg tilbyder:

Alt det grundlæggende er klar og jeg er klar til at investere yderligere penge i forretningen, så den kommer godt fra start. 

Hertil vil jeg gerne afsætte en stor del af forretningen, så det også bliver attraktivt for dig - hvis du er den helt rette og kan se samme muligheder.

En platform indenfor abonnement, "deals" , SMS markedsføring, Direct Mails og et pointsystem - det hele kombineret i en helhed. 

Om dig:

- Du skal kunne styre og udføre markedsføringen 100% og selv komme med tiltag, samt mere eller mindre have ansvaret for den daglige drift .Uddannelse indenfor feltet er ikke nødvendigt, men et stort plus. Evt. gerne kunne fremvise nogle referencer. 

- Du skal have god kendskab til online verdenen og se dig selv realisere indenfor dette felt.

- Du skal være god til at tale og skrive engelsk.

- Du skal helst kunne afsætte tid dagligt og gerne fuld tid (Dog er der ingen indkomst indtil videre, da sitet blev launchet 1.Juni).

Er du interesseret i at høre mere om selve forretningen mv., så skriv en PB og jeg fremsender et link til platformen.

Der SKAL skrives et par ord om dig selv og send gerne et link til facebook, hjemmeside eller Linkedin.

Ser frem til at høre fra lige netop dig

Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Jul 15
Fra  MESA Skrevet kl. 15:48

Et lille boost.

Måske nogle der kender andre relevante sider - hvor man kan ligge den slags ting op?

Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Jul 15
Fra  MESA Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøver et sidste boost for at se om heldet er med mig på dette tidspunkt Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)